Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg under augusti 2010

Av Jenny - 27 augusti 2010 23:36

Nu var det ett bra tag sen jag var här men har man mycket att göra orkar jag inte slösa tid på detta!

Just nu har jag en kaka i ugnen som ska stå på eftervärme, ska om 4 min fara mot stan och hämta mamma som varit på någon båt.

Idag har jag hunnit mycket fast ändå inte riktigt det jag ville, började dagen med att vakna upp hos mina käre som rakade av sig lite skägg igår, det är så coolt nu :D

Vanliga morgonrutiner och sedan iväg för att hämta papper, cyklade runt, arbetsförmedlingen som inte säger mig något alls.. Luncha med Jossan! :D

Kul att träffas men blev alldeles för kort, därför måste vi ses snart igen! (Jag vet ju inte ens vad du hade i påsen?!)

Då ringer chefen och vill att jag ska jobba 15-21.15, okeej!! 

Så ikväll har det varit jobb och bakning som gällde!

  

Våra fina!

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards