Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg under augusti 2007

Av Jenny - 31 augusti 2007 10:34

Alla ni 34 personer som har tittat på min blogg! Varför inte kommentera eller rösta?! :O

Kom igen nu! :)

Av Jenny - 31 augusti 2007 10:18

Din poäng: 238
Du är laddad med östrogen och det råder ingen tvekan om att du är kvinnlig! You go girl!

Totalt har 105851 personer tagit testet. Den genomsnittliga kvinnlighetspoängen bland alla dessa är: 187.855768958



Din poäng: 5
Din manlighet är lika stor som den hos modern konsts. Helt obefintlig. Din mor måste vara stolt över dig.

Totalt har 202530 personer tagit testet. Den genomsnittliga manlighetspoängen bland alla dessa är: 112.746175875

Av Jenny - 31 augusti 2007 09:54

Hej! Idag är jag så gott som LEDIG, :D Snacka om nöjd tjej! x) 

Men ändå vaknade ja halv 8, mor ringde och sa att ja skulle dra ut alla sladdar för att de gick åska.O__o Men jag har inte lärt mig de ännu, så ja märkte att papi va hemma och han fick göra de ^^

Idag ska jag göra mig i ordning så mycket som ja bara orkar ^^ Höhöw, och ikväll blir det tjejkväll med tjejorna :D <3 Fy så skojj! Jag längtar så inni h-vete ;) Haha ;D

Vi ska laga mat och ha helt sjukt kul! :) <3 Kanske se en film, kanske inte. De är lite oplanerat. Men för en sådan kväll ska de inte vara spec planerat ^^ Bara maten och de goda efteråt! ^^ He-hu <3

Jag ska ta med mig min kamera också, och FOTA! :) <3 Fota mina söta små vänner, och ja fick just en idé! Vi ska ta en gruppbild <3 USCH vad jag längtar till ikväll! :D

Jag ska köpa maten till ikväll med Jokki när hon kommer hem från skolan :) Great! ^^

Bilder kommer imorgon <3

Av Jenny - 30 augusti 2007 15:43

Hej, idag började dagen väldigt dåligt. O,o

Först så vaknade ja typ kring halv 7 och kunde inte sova mera, men låg i sängen till halv 8 tror ja de va :) Jag steg upp åt frukost och gjorde mig klar till skolan, skulle åka med en buss som gick 10.

När klockan var 8.45 trodde ja den va 9.45, så ja började gå mot bussen, kom dit. Satt och väntade i en evighet. Sen väl när bussen kom märkte ja inte att de stog 221 på den utan trodde de stog 31, så jag klev på och allt var frid och fröjd och ja tänkte: -Bussen va ju bara lite sen!

Sen klev Anki på och satte sig med mig. Och sen kom vi fram till att de visst varit en 221:a mer tänkte ja inte på de utan meddelade mamma att ja skulle bli senare än väntat (eftersom den bussen som ja åkte med skulle komma fram senare *trodde jag*)! Så väntade jag på svar.

Mamma ringde och berättade att klockan var halv 10 och inte halv 11. HAHA! Jag var en hel timme förtidig.


Ja kom fram och gick till Hassler för att ta sprutan "du får icke canser". Hon sa att de inte skulle göra så ont, fast de tycke dock jag! Men de försvann dock efter ett tag men de har kommit tillbaka så nu gör de som ont i hela armen eller nå! :S Fy fan. "/


Sen fixade vi så att vi är LEDIGA imorgon <3 :D Tack Ammi! Fast vi har en hemmuppgift, vi ska läsa i en bok och sen svara på några frågor! x) Höhöw :D SÅÅ NÖJD! : )

 

Ta mig till kärlek, ta mig till dans, ge mig nått som tar mig någonstans!

Av Jenny - 29 augusti 2007 22:31

Ikväll lekte jag och Linnea i skogen -Långberget ^^


Av Jenny - 29 augusti 2007 18:04

Hej idag igen ^^ Det blev dock ingen Picknick idag.. : | Ja vet inte om ja tycker de är tråkigt eller ganska skönt at ja inte for.. Sandra tyckte inte de var kul och jag var så sjukt sugen på denhära soppan som ja gjorde idag ^^ Som jag alltså fick tillslut :D


MEN ÅÅHHH!!!! Snart bär de av till Stockholm för mig Linnea och Johanna! :D VI SKA SE HÅKAN! <3 Nyp mig någon, snälla. jag vill veta om det verkligen är sanning -ska jag med egna ögon få se Håkan Hellström, ska jag verkligen få höra honom sjunga? NYP MIG?!

Och på denna bild är de ju inte Håkan, nej. De är faktiskt Melody Club Och jag har tagit bilden (en bra av mååånga som blev dåliga O,o), jag börjar tänka på att ja ska få se Håkan när jag ser den ^^ <3 Han är tjÄrLek <3



Jag råder er också som inte hört Speeding Cars med Imogen heap, LYSSNA på den på min youtube länk här nedanför på nått inlägg. :) men vet ni vad jag gör?! x) LÄGGER TILL LÄNKEN IGEN! :D Hööhöw, Den kommer här under x) http://www.youtube.com/watch?v=S3R0RHNHaU4          <------There! :)


Puss ^)

Av Jenny - 29 augusti 2007 14:01

Hej, nu har ja kommit hem från skolan och sitter och tuggar på en glass ^^ höhöw En choko crisp är de faktiskt :) Sjukt goda <3 Och för er ovetande människor så är det en vaniljglass som har ett chokladlager över sig med en massa crisp på och sen i mitten av glassen är de en kola runt sak som går igenom hela glassen! Hoppas ni förstår lite mera ^^ He-hu


I skolan hade vi först Matte, från 8.15 till 9.25 tror ja de va. Sen hade vi hål i 2 hela timmar.. Då hade ja inte spec kul, men ja fick iaf in mina sommarjobbs pengar på mitt konto :) Men ja träffade Linnea Gurra och Louise på hålet men dom hade lektion och lämnade mig efter att ja kanske suttit med dom i 10 min! O,o Så de var inge roligt.. Sen började min Engelska lektion kl 11.25 och höll på till 12.35 fast jag gick 12.25 för jag blev klar me de vi skulle göra ^^

Sen träffade ja lilla Läni, vi åt lunchen sen tog vi 13.19 bussen hem ^^

Men om en stund ska jag på picnik (stavning?) med en massa hoppas ja på x) de är krilly som fixar en stoor festlig picnik för vem som helst på floras kulle :) Kom du också! ;) He-hu kl 16.00 Floras kulle alltså, tag me något ätbart x) Fast jag tror ingen hinner se dette så Jag krilly och linnea får iaf ha kul, fast ja vet att de kommer mer folk men vet inte vilka de är ^^ Höhöw. x)


Men idag när jag kom hem så var min katt sådära söt som bara katter kan vara <3 ^^ Mjuk och gosig och absolut sötast! :D


Dock inte tagen idag. :)

Av Jenny - 28 augusti 2007 16:30

Helu :)

Idag på skolan hade vi film så filmade, de va sjukt kul! :D och ja är glader ^^ höhöw, <3 Fast vi filmade inte rörande saker utan bilder och sånt :) Vi fick sitta vid mixerbordet också. Allt var så sjukt kul! :D Och nu börjar de kännas mycke bättre i klassen iaf! :) He-hu, de är iaf trevliga! Hihiw.


Men ni glömmer väll inte min lilla röstning här på sidan ----> De är ju bara kul att få veta vad folk tycker -även fast de är dåligt.. ^)


MEN sen måste jag tipsa om en låt också som heter "Speeding Cars" Med Imogen Heap. <3 Den är tjärlek :) Här är den föresten C:

http://www.youtube.com/watch?v=S3R0RHNHaU4

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards