Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg under november 2014

Av Jenny - 27 november 2014 13:12

Det var inte igår!

Jag måste skriva av mig och idag är vekligen en blä dag. Jag är inte riktigt frisk, sitter hemma och ska plugga men hjärnan orkar inte med. Noll lust. Jag måste ut med Elvis som jag iprincip alltid ser fram emot men inte nu. Vi ska gå i skogen och det ska bli så härligt, det vet jag men jag måste bara ta mig ut först.. Tur att han är trött från den hektiska veckan så det är inte bråttom. :)

Skulle behöva lite sällskap... Tror det är de det hela egenlitgen handlar om. Jag bor hos mamma i veckan och är själv här, det är inget jag ser fram emot direkt, att vara själv alltså om jag ska säga så.


I helgen ska jag äntligen få träffa Linnea! Åh så jag längtar. Önskar att vi fortfarande var grannar.


Kollade i arkivet och för 3 år sedan bodde jag i Stockholm och hade precis gjort julfint eftersom det var 1:a advent. Börjar bli dags för det snart också! Kanske börjar med julpynt istället för plugg. Tror det ger mig energi!

 

Jag och Elvis på rallytävling! Han var så duktig!!!


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards