Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg under mars 2009

Av Jenny - 30 mars 2009 18:43

Hej, ja sitter och gör svenska samtidigt som jag lyssnar på musik på Youtube, åååh ja började lyssna på min Håkan och åh vad bra han är. Just nu spelar Precis som Romeo, den är så fin. :')

Jag ska springa ner till Amanda och skriva hela svenska grejen där. yey. Tjing

Av Jenny - 29 mars 2009 18:03

För prick ett år sen var jag och Amanda i Örebro!

Och jag erkänner att jag saknar de lite, vi fick god mat och hittade fiina kläder och bodde ju hos Amandas bästa Mormor och Moster, och jag som lovade dem att när jag tog körkort, då jävlar skulle ja köra hela vägen ner till dom. Jag och Amanda.. Flyg eller tåg låter mycke lättare.. hihi

Dock vill ja göra någon bilresa till sommaren, skulle vara kul. Måste ju bara klara av att fixa körkortet och allt innan. :)

Just nu vet ja inte riktigt hur jag mår, ska kanske ta mig ut på en promme men de är ju så pissigt väder så de är inte sant.

Ajja, ja ska nog kila till ragge iaf som alltid rymmer men han är SÅ smart, så fort jag kom med maten hoppade han in i buren igen! tjing

Av Jenny - 28 mars 2009 22:09

Hej, nu var det ett tag sen ja skrev. Men jag har haft det bra och lever fortfarande!

Mycke har hänt också, de har varit filminspelning, pojkvänsmys och 18-års fest.

Filminspelningen var från 18.30 till 02.00 och då kunde vi inte göra typ halva eller mer än de vi tänkt, för mig var de mest skönt och jag var så trött att ja låg och sov i vagnen.. hoho

Festen var lyckad, de var roligt och många människor var där också, kända som okända, men jag hade kul och grattis till Lena och Lena som fyllde båda 2 ,18 år! :D

Av Jenny - 25 mars 2009 20:49

Tjao, just nu sitter jag hos Amandis och försöker plugga, de går sådär. känns som att jag behöver få lite saker förklarade..

Imorse blev det en tidig morgon för mig, istället för att kliva upp vid 5 tiden så kliver ja upp vid 4 och gör mig i ordning, äter frulle och hinner till och med gå till bussen innan ja märker att jag är en timme förtidig.

Skit också, och jag går hem, håller mamis sällskap i en timme sen går jag till bussen igen och hon far till jobbet jag åker buss till busstationen, skyndar till tågstationen ifall att tåget är tidigt. icke utan de kommer som väntat 06.55 jag är helt exhalterad och när rösten i högtalarna ropar ut att tåget från stockholm snart anländer hoppar jag upp och springer ut. De pirrar såååå i min mage för snart så får jag pussa på min älskling igen, äntligen!

Allt med pojken hade jag saknat, till och med att känna sig så sjukt klumpig, ja allt!

Så när tåget väl stannar så blir de bara kärlek och jag är helt, jaa ja finner inga ord, förälskad..

Idag har jag varit men honom hela dagen tills klockan slog 16.20 gick jag till bussen för att åka hem för att äta våfflor och hemmagjord jordgubbssylt, och det var gott. Efter maten var man proppen, men jag begav mig ut på promme me linno och gurro runt byn och sen slog jag och gurro ner oss hos amandagumman, jag för att plugga, gurra för att bara prata. :)

Föresten jag har ju fått mina glasögon. yeeah! :)

Av Jenny - 23 mars 2009 16:57

hallå, skoldag idag.

Egentligen bara med 1 lektion, -svenska, men jag tog mig tid att gå på en extramatte och få lite hjälp med att förstå och nu gör jag de. Nice jennsi!

Annars har jag förgäves sökt efter en storväst, nej inte en stor väst utan en storväst, från 40-talet och jag är bra! har ringt 100 gånger och fick tillslut tag i de jag skulle. YES!

Så nu har jag 2 olika västar till imorgon, otroligt skönt. Jag packade inför filmningen imorgon och sen gick jag till stan för att köpa en present åt en som mamma känner, ja gjorde de med min sprängande huvudvärk som varat ända från lunchen.. Sen kom jag på att ja kunde ju gå på Monki i luleå vilket är nytt, men nej. Först var ja så lost att jag hittade inte dit, sen när ja hittade dit så orkade jag inte kolla, ja hade så ont i huvet så de var inte nå kul.. Annars så ska jag snart äta och har tagit en ipren som ja hoppas ska hjälpa.

Jag hoppas att imorgon går jättefort så att Onsdag kommer så fort som möjligt. :)

Av Jenny - 22 mars 2009 18:57

Jag saknar dig <3

Av Jenny - 22 mars 2009 18:44

Hej, jag sitter här och verkligen försöker plugga, de går inte så bra mera, ja har fått ihop några rader, kanske 10.. Men nu vet ja inte riktigt hur ja ska fortsätta och de har vait så i typ en halvtimma, bara för att ja samtidigt börjar göra annat när ja inte kan. skit ockå

Ja ska försöka vidare. för om ett tag kommer gurra och vill få sitt hår plattis sen ska vi till mandis, eller nej juste vi ska nog till henne dirre och ja plattar de då. Sen är de tv hos Amandis.

Av Jenny - 22 mars 2009 13:26

Hallå!

Igår var första gången sen sommaren som jag övningskörde, och shiet de är ju som kul, så ja gjorde de igen idag och då körde jag ända hem också! yeah!

Annars så var jag med Amanda igår på leos lekland och där såg jag ingen mindre än 3 från Wildkids!!!! Jag tyckte såklart att de var ascoolt, och bara gapade, och amanda fattade noll. x) Första gången på leos var rätt rolig men jobbig, ljudet var högre än jag någonsin kunnat föreställa mig och de kryllade av barn!! Kvällen var med Amanda GUrra och linnea, vi såg juno och sen lite robinson sen blev de lite kvällis fika och de var gotti! :)

Nu ska ja snart ut och gå med Gurra, ja vet inte vart vi ska gå men de får vi se, föresten är de ju as bra väder verkligen!! ÅÅÅH så jag längtar till sommaren! :D

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards