Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 15 mars 2009

Av Jenny - 15 mars 2009 18:41

Tjenoo, igår blev de melodifestival hos mig med gurra ville linnea och alex,+ mami och papi. Vi gjorde lite smoothie och de va rätt gott, den ena iaf men sen började de klia i halsen av ananasen som var i. SKit också tänkte jag och tog en kaka istället. Sen ett äpple. hoho

Operasångaren som alla redan vet gick vidare och ja tyckte de var okej. Jag hejade inte på någon men de är så coolt att kunna sjunga opera.

På dagen blev de fika med Johan Jonna och alex, på T.A ja åt ett vaniljhjärta och te. De var rättså gott och mysigt också. Länge sen vi träffade jonna iaf, Johan ser man ju nästan varje dag. hoho

Hur som helst handlade jag på stan!! Seriöst jag blev helt enkelt kär, i en kjol och en tröja. Roligt.

Dessutom måste ja bestämma mig om glasögonen ikväll eller imorgon innan 11... aaahh ångest! jag gillar faktiskt båda..

Idag sov min pojke här och han for hem 10.37 då hade jar varit vaken länge.. Efter han farit gick jag till Amanda och blev kvar där hela dagen ända till middagen, vi pluggade (järnet jag inte amanda), åt lurre och sen köpte ja den nya magnumglassen, den blev för mycke tillslut. Så ja får se om ja köper de nån mer gång, den kostar ju trotts allt 22 kronor, väldigt dyr..

Vi har också promenerat, och jag har fryst hela tiden.. :O jobbigt.

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards