Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg under juli 2009

Av Jenny - 25 juli 2009 18:48

Tjabba, jag har inte tid att skriva helt enkelt.. Men jag har däremot tagit jättemycket bilder som ska upp på bildbloggen snart, så snart är de storuppdatering som gäller. Håll utkik!

Men inte just nu för jag är inte hemma, vädret är inte så bra idag fast de är ganska varmt ändå. 

På måndag börar jag jobba på äldreboende jag hoppas att de 3 veckorna kommer att gå fort, jag ska dessutom försöka att få äta lunch där så man får betalt för lunchen och jobbar kortare, perfekt. :p

Direkt när jag slutar jobba (nstan) åker vi till Tranås och stockholm. Åh så jag längtar! Men hoppas på bra väder nu de sista veckorna hemma och som är kvar på lovet för även fast jag jobbar så kanske jag kan försöka att bada även fast de är långt men nån kanske kn fara sent med mig? (A) haha vi får se hur allt löser sig. :)

Av Jenny - 20 juli 2009 22:51

Tjenis, har gjort ett teori test för ett tag sen, c testet och fick 65 av 70 jag blir så glad på mig själv!! :D haha

Jag delar stol med Allis, åååhhh vad de börjar bli jobbigt i rumpan hon tar så mycke plats men hon var här före så jag ville inte flytta henne för hon är ju så rakabajsarsöt! :p

Igår cyklade jag mer än 2 mil igen, jag känner mig så bra ibland bara, har lite träningsverk idag men de har jag gärna. Igår och idag har jag tillbringat dagarna på stranden, åh så skönt att äntligen få fara dit! :D Som jag har längtat och så kallt de har kännts, nu har jag fått lite färg på kroppen och de är alltid kul.

Nu måste jag snart gå härifrån för min rumpa håller på att dö, tjingen.

Av Jenny - 17 juli 2009 22:02

Tjabba, sitter i Ale med min älskade, gosh vad jag saknat honom de senaste dagarna. Igår gjorde de bara ont, så saknad han kan vara!! :D

Idagbörjade jag med en jobbig morgon, stiga upp.. Sen for jag och pappa till stan för jag skulle till börjes och han till kvantum och posten, körningengick helt okej och nu har jag ett litet uppehåll tills augusti men kör ju ändå hemma så de ska nog gå bra, då får jag mer tid till teori! :p 

Efter de gick jag och köpte jeansen som jag ville ha igår och dom fanns, så skönt! :) Efter de mötte jag Alex och vi åt glass på blå gåsen, skitagott. Gick på stan lite med sen hem för att käka lite lurre men ingen var hemma sen dök alla upp och då gick vi till södra hamn och åt buffe, bjuden på mat och allt. Lyxigt :D

Efter de var vi proppadeoch prommade hem, vi pratade och vilade ett tag och gick sen till hemmakväll och hyrde film(till nu ikväll). For hem med mamma men jag körde såklart ;) haha

Åt middag chillade, gjorde rabarberpaj och plockade smultron och jordgubbar, åt rababerpajen osv.

Men nu är vi i ale, Amanda och mamma hnkade med när jag körde hit och kikade på griseknoarna, de är roliga de. Nu ska vi bara mysa, äta chokladfondue, och ha de bäst! :D hihi puss <3

Av Jenny - 16 juli 2009 17:29

Hallå, nu i veckan har jag hunnit med ganska mycke.

Cyklat till ale och tillbaka (2 mil!!!!) och där målade jag också lite staket, övningskört och samtidigt blivit "flörtad" med, åh de var så kul att jag och mamma skrattade hela vägen hem från innan bergnäsbron. ;)

Jag har varit med Gurra en kväll cyklat och sett allsång på skansen och lite annat på tv, varit med Amanda, tittat på hus, spelat kort, cyklat massor. Jag och Mamma tänkte fara och bada en dag, de var sol ända tills vi skulle fara till badet, vi for dit ändå och slutade sjöblöta på grund av regn men kul var de och fikade gjorde vi. :)


Idag har jag kört till Piteå med Amanda och Mamma som passagerare, där har vi shoppat loss och hittat riktigt fina grejjor allihopa. Ångrar nu att jag inte köpte jeansen som jag hittade, måste kolla om dom finns i Luleå imrogon efter körlektionen. Är lite less att jag ska vara så osäker. >.< Hoppas bara att de ordnar sig och att min storlek finns för de fanns mängder av dom i Piteå. Måste kanske fara dit och övningsköra i helgen annars ;) hehe

Av Jenny - 11 juli 2009 23:25

Tjohej, igårkvällens utgång var riktigt kul! :D

Först förfest hos Elina sen vidare till Kafelino, där var de dans och mycke folk (senare, inte först när vi kom) Trevligt var de.

Jag var kanske inte så rolig att se alla stunder, jag vill tacka alla mina älskade som bryr dig ni är guld värda. :)

Idag har jag mått riktigt dåligt, ni vill nog inte veta vad som hänt, men jag har haft skitont i min tomma mage och mått illa mest hela dagen, gör de lite nu också.

Har lyckats trycka i mig lite mat också, blir inte så mycke för jag mådde riktigt dåligt vissa stunder. De går och kommer i omgångar.

Hoppas att jag mår bättre imorgon. :)

Imorgon åker Lena och Sten hem.

Av Jenny - 9 juli 2009 22:47

Åååhh, alltså shit vad jag längtar tills jag får inreda mitt hem helt själv. Och hitta alla fina muggar och allt som jag vill ha!

Jag har ju redan börjat samla på mig lite, och jag älskar verkligen de prickiga skålarna och kopparna jag fick när jag fyllde år! Tack tjejer :D Dessutom har jag röda dynor med vita prickar på, ASFINA! :D Som jag ska ta med mig till min uteplats :)

Åh, nu fick jag flytt längtan! :D Måste kolla runt på hemma sidor och kika på grejer ;)


Föresten har jag i några år verkligen letat efter en brödrost som har lixom mönster på sig.. De är sjukt svårt att hitta!!

Av Jenny - 9 juli 2009 22:32

Jag älskar dig <3

De är alltid upp och ner men jag klarar mig inte utan dig, alla hjärtan i världen till dig för du är de finaste som finns.

1 år och 3 dagar.

Av Jenny - 9 juli 2009 22:19

Då var Lena och Sten här.

Skit-trevligt som vanligt :p Jag får sova här i datarummet i resesängen vilket är lite mindre mysigt. Tror jag ska öppna fönstret nu lite innan jag ska sova, är så varmt här..

Idag har jag först städat mitt rum och toan nere, alltså dammtorkar rejält och dammsugat. Efter de var de lunch och alex vaknade, efter de åkte vi buss till stan. Jag gick först några ärenden och han några på skilda vägar, sen träffades vi igen och gick tillsammans lite. Hittande nästan en klänning men köpte inte, kändes inte sådär riktigt super rätt.. Letade skitmycke efter höga klackar skor, jag vill verkligen ha men nej. Alltså jag vet inte vad de är. Jag hittar inga, jag hittade inga jag änns ville prova för att jag inte tyckte dom var snygga. Hopplöst. :(

Jag får väll gå i nåra gamla fula imorgon, föresten ska de blir skitkul och jag är jätte taggad! :D Dilemmat just nu är bara håret och skorna, åååhhh jag blir galen typ! :p


Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards