Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 5 juli 2009

Av Jenny - 5 juli 2009 21:40

Tjo, idag har jag bara varit hemma och städat osv tills vi begav oss till Mormor och Morfar för att fira morfar 74 år :)

Där fick vi grilla åt Morfar, så vi fick grillat kött och potatisgratäng vilket var mycket mumsigt, till efterrätt blev de en brownies kaka med vit hoklad och hallon som jag gjort åt Morfar och vanlig tårta med ordgubbar på. Mycke fint :)

Jag övningskörde båda vägarna, men hem bara till varvet, då hoppade jag och alex av och nu är vi hemma hos honom. 

Mys, jag upptäckte ust att våran första puss inte alls var den 6 juli som vi alltid trott utan den 7 juli :O Orolig jag blev, men vi räknar ändå den 6 eftersom vi gjort de hela året så varför plötsligt ändra? Vi hade ju ändå träffats innan. x)


Imorgon har jag och Alex varit tillsammans i 1 helt år! fattar ni vad tiden går fort och hur mycket jag tycker om pojken, de är helt sjukt! ^^

<3


Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards