Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg under januari 2008

Av Jenny - 31 januari 2008 19:48

Är det jobbigt när bakgrunden rör sig?


Men man måste ju erkänna att de är k00larns! ;>

själv skulle ja nog säga att man blir lite småsnurrig.

Idag var de skola ända till 5. yeey, estetiskt val sista lektionen. Nu när man börjat komma igång är de riktigt kul. :) eller iaf lite ganska.


Av Jenny - 30 januari 2008 23:02

Nu kommer ja med ett besked!

Ett riktigt riktigt bra ett faktiskt! ^)


Ja vet vilken mobil det blir!


Även fast ja har vetat vilken sort de kommer bli ett tag.

Men färgen har varit oklart.

Vissa glädjer de kanske, vissa inte.

ja vet inte, men ja gör de för att ja känner mig själv.


daaaammmmtaadddaaaa!





Svart w660i

var väldrigt inne på röd här ett tag, men asså nej. om ja känner mig själv rätt kanske ja blir less på den. (ärligt talat vet ja inte, men svart känns bättre så försök inte me nån övertalningsförmåga! för då dör du.)

Av Jenny - 30 januari 2008 15:35

nu får du banne mig jenny ta och göra nått åt dina läxor och åt ditt rum.

skärpning!

Rummet ser fan inte klokt ut och hur ska de gå med dina betyg när du bara skjuter upp läxorna och arbetena som du ska göra. Det blir bara jobbigare och jobbigare.


idag gick jag på stan, även fast ja bara gick i 1 timma och 15 min så kändes de som en evighet, inte för att de va tråkigt eller så utan de bara sölade sig fram allt. När ja inte orkade mer for ja hem. 13.15 bussen.

Men, ja ska glädja er och berätta att ja köpte mig faktiskt en tröja.

blå och vit -randig lång (kommer nog användas som klänning också eller mest)

Av Jenny - 29 januari 2008 22:33

Jo, det går både frammåt och bakåt.


men ja tycker ändå inte om dethära.


jag hittade iaf papprena, dom var inte borta!

Av Jenny - 28 januari 2008 20:33

helt plötsligt hade ja lovat amanda att komam till henne, vi skulle visst fika. Jag är faktiskt, otroligt nog inte sugen. O_o men väl där kommer ja nog fika, crap!

Jag ska iaf ta ner nk;n till henne och hoppas på att hon kan hjälpa mig. (dom hade tydligen också något med kol nu)

btw, så har ja tappat bort de första pappret som ja skrev allt på! :O Så ja får ta från jannis och skriva av.


Tjingen på er gott folk, ja hoppar ni har det bra!

Av Jenny - 26 januari 2008 18:28

Nu ska ja faktiskt snart gå och se travet, för käre amandas heeest är me och springer.

hur som helst var ja me min pappa på en massa affärer idag, och + de tittade vi också på mobilen ja ska köpa mig! :D

Men den ska beställas från internet.. så ja undrar hur länge de kommer ta (:

röd blir den iaf ^)


Natten till idag sov ja hos cia, de va kulilur :p

Vi käkade ben and jerry's ja säger bara MUMS! <3 kärlek kärlek!


efter travet ska ja till amanda (som dock inte är hemma) men ja ska vara barnis åt samme and alvi. dom är soeta prickar <3

pöss

Av Jenny - 24 januari 2008 16:15

Idag önskar ja sjukt mycke att ja stannade hemma.

Ja är dunderförkyld och mitt huvud bara dunkar och blää, mer ska ja inte låta er veta för de behövs inte. Jag hade kunnat åka hem på en gång, ja önskar att ja gjorde de, men nej ja tvingade mig själv att vänta typ eller nå, sen så skippade ja sista lektionen estetisktval, ganska synd men ändå väldigt skönt.

Sen har vi ju detta vackra väder. Ja ångrar att ja änns gick utanför dörren idag.

Ja hoppas verkligen att ja får och orkar fara till Cia imorgon annars går typ jorden under eller nå.


Av Jenny - 23 januari 2008 20:29

Mitt kuriren horoskop för dagen;

Du vill helst slippa bort från den grå vardagen. Men skjut upp frestande inköp till en annan dag.


Jag har funderat lite, (även fast ja vet att de säkerligen är fejkat alltihopa) så för mig skulle detta antingen vara mina inköpta halstabletter eller min snickers som ja köpte idag.

Ja tror strångt på snickersen faktiskt.


Och detdära första stämmer nog också, ja skulle inte tacka nej till en resa till ett varmt utland just nu. <3


Och ja har hört och sett att de måste vara stoooorrea på G på stan eller nå. Alla kommer och köper tröjor, halsband, örhängen osv för typ 7 kronor :O

Men på fredag, då jävlar.


Måste tillägga att ja sitter och lyssnar på Håkis, de va tamigtusan länge sen. Han är värd ett hjärta <3

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5 6
7
8
9
10 11 12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards