Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 6 januari 2008

Av Jenny - 6 januari 2008 16:58

ja, asså nu har ja börjat dela med mig av några roliga konersationer som ja alltid (nästan) gör bort mig i, eller inte gör bort mig. Men ja tycker iaf att dom är typ asroliga. x)


Idag har ja just nu ingen sån att komma med men nu sitter ja och väntar på maten, ja är sjukt hungrig.

Idag har ja inte heller gjort nått vettigt och ja är sjukt risig.

För alla er stackare som läser detta så måste ja ändå berätta, att ja har bakat, ritat, duschat och fotat idag.

jo, ja bakade faktisk 2 satser av kolakakorna ;> burken blev full! :D

och nu tror ja ja kan receptet utantill, eller nej. Jag KAN.

-100g margarin(icke smält), 1 dl socker, 1 msk vaniljsocker, 1 tsk bakpulver, 1 msk sirap, 2,5 dl mjöl. 175 grader i ugnen och 10-12 min ska dom vara inne! ;>

Dessa är riktigt enkla att göra.

Av Jenny - 6 januari 2008 02:12

Ja har på sistone sett en massa filmer, och alltid är de nån som har sådära fint leende. Usch, ja blir helt avis! :O

Dom har sådära helt bra tjocka läppar och helt sjukt raka och fina tänder.

åååhhh, usch. ja vill ha tandställning nu och tjocka mina läppar lite. .__. och hoppas på att få såntdära perfekt leende efter de x)

 Man ser ju också personer i verkligheten som har en massa fina leenden. De är så fuskigt.



För nån dag sen så bakade jag, och så började de skälla som innihelvete, ja blir typ helrädd. Men ja springer till fönstret för att se vilka av hundarna som farit i slagsmål. Men när ja kommer dit ser ja en kvinna gå förbi, och allt är frid och fröjd.

Ja kollar ännu mera, för ja menar ja hör ju hur arga domdära hundarna är på varandra, åsså ropar ja till Simon, "asså Simon hör du hur dom skäller?"

Simon; "öhm, joo, hurså?"

Jenny; "Men asså ja fattar inte vart dom är, och de låter ju hur mycke som helst, kom och kolla själv!"

Simon; "Asså de är ju här på tv;n?"

Jag springer till tvrummet och ja, de visar sig att hundarna skäller i tvn.

"HAHAHAHAHAHAHA"

Av Jenny - 6 januari 2008 00:29

japp, idag kan ni kalla mig nörd.

Förståss har ja varit med Amanda idag ;> hahah :D


Iaf så va vi först hos hennes hästar, dom fotades, de luktade bajsäckligt och de va förjävligt kallt. Men de va en evighet ja var där faktiskt. :)

Där var vi i hela 2,5 timmar :O hur som helst kom vi hem och ja blev bjuden på hamburgare. höhö, de va gott ^)

Resten av kvällen åt jag och Amanda en massa annat gott, och hon köpte även en tidning som hette Glitter (japp den var för typ 10 åringar) bara för att de var en ganska så stor och snygg affisch på zac (amandas lover you know). haha, ja asgarvade typ asmycke åt henne xD

Så jävla typiskt Amanda. ;>

Sen såg vi ja, faktiskt 9 avsnitt av one tree hill. hahahahahhaha så jävla nötigt! XD

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5 6
7
8
9
10 11 12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards