Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg under juni 2012

Av Jenny - 19 juni 2012 14:45

Luleå.
Vad härligt! :)
Förutom att jag fortfarande är sjuk.

Kom hem seeent på Söndag, läggning 01.30 Upp 07.30 Jippi, snorig.
Frisören gjorde ett bra jobb! Älskar att gå dit.
Till Morfars, stannade länge, kollade på kort och åt lurre och fikade.
Hem en snabbis, till Mandi och hängde där, hon sov ocg jag var med Alva och Indra. hehe ;)
Stallet, fick träffa lillen <3 Även Jokki och Gurra! Känns som igår! :D haha 
Till Jokki och mysa.

Igår var jag väldigt hes, kunde inte prata högt med pratade. De var kanske dumt?
Idag vaknade jag helt utan röst.  De är så konstigt att vara hes och utan röst. Man tror att man ska säga något med de går aldrig som man tänkt sig.
Jag hörs inte!!

Nu är jag hungrig igen.. Men svårt att äta när man inte mår toppen.
Inte ens honungsvatten funkar. 
     
När jag fyllde 19 gjorde jag såhär fint till alla, ett frukt spett.  

Av Jenny - 10 juni 2012 13:09

Hej.

Jag är så arg att jag håller på att spricka och vill bara få ut de. 

Jag har köpt en cykel som har punka och jag kan inte höja styret för att jag inte har verktyg och styret är inte så jag vill ha det....

Den var inte pumpad så jag kunde inte veta.


Jag är så dum och gör alldeles för hastiga grejer. :( Vill skjuta mig själv lite. Blir helt enkelt galen på mig själv. Och på kvinnan som sålde till mig. Jag har försökt ringa henne igen för att läxa upp henne i min vrede men hon är för feg för att svara.


Jag har sen jag köpte den för kanske 2 timmar sen, släpat den runt på tåg och upp o ner för trappor, i kisshissar för att kunna pupma den jäveln och sedan märka att de är punka. Jag är så dum. Så arg!

*Nån som vill köpa en cykel?


Den är ändå rätt fin men inte som jag vill ha de.

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards