Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg under december 2007

Av Jenny - 31 december 2007 13:29

Jo, idag ska ja inte ha med min kamera till jokki. Eftersom ja är lite förmycke rädd om den.. Fast egentligen vill ja ta me den, men nej. Ja tror ja ska motstå. Nog för att ja inte tror de kommer bli sådär superlivat men dom andra har ju kameror så whatever ;>


Asså fan, ja har inget och skriva, de känns jobbigt, idag har ja mest bara hunnit göra mig iordning och väntar på att Cia ska komma men hon kommer typ vid 3.

Ja har sminkat mig, med GLITTER på ögonlocken ;> haha,

Här får ni se en bild, tack för mig iår (kanske) och gott nytt år! :)

Av Jenny - 31 december 2007 01:44

kom från käre Mändi för en stund sen.

Där var jag, jokki och Linnea. Vi såg 2 filmer (och en av dom såg ja igår också .___. även fast ja protesterade och sen tänkte ja kan väll sova under filmen så somnade ja inte heller).

mys mys.

Linnea tog en massa äckelbilder som hon alltid gör och ja typ inte änns märker att hon tar. >,<


Nu ska ja snart sova, och imorgon ska ja sova länge och ladda för nyåret! tjing

Av Jenny - 30 december 2007 11:58

Ja måste ju säga att jag hoppas på att få mera än 1000 tittare denhära månaden, de skulle vara super! :)

Eftersom ja har 951 nu, så skulle de ju vara trevligt.


Hur som helst så på nyår äter jag och Cia hemma med min mamma, pappa, Simon, Ove och Karina.

Det ska tamigtusan bli skojj, sen bär de av till jokki. wihow! :D

Där hoppas jag iaf på att få spela twister! ;>

Sen ska vi ju in till staden också. Hem vet ja ännu inte hur vi kommer men de ska nog ordna sig. O,o

Alla förberedelser tycker ja inte om. Åååhhh, usch. Jag verkligen hatar dom faktiskt. För de blir alltid tjorv. >,<

Av Jenny - 30 december 2007 00:53

asså fan, allt kan ju fan ta sig ibland. .__.


Jag vill så gärna ha de som endel andra, men kommer ja någonsin få de så?

Usch.


Nu ska jag iaf snart sova i mitt nymålade rum -de är alltså klart yeey! :)

Nog för att vi inte har hängt upp tavlor eller ställt alla hyllor som de ska vara. Men de kommer!


                       gör mig glad, nu!

att få höra att man blir snyggare är ju aldrig dåligt, eller?



tjockis

Av Jenny - 29 december 2007 22:18

Håkan var på tv;n. Puss, de va bra <3 :')



Av Jenny - 29 december 2007 18:47

Nyårsafton är bestämt typ.

De blir hos jokki först och sen in till stan, sen hem och cia sover hos mig.

Ja hoppas på att de blir kul.




 

Ja är så sjukt less just nu, bara nått ord från dig skulle nästan kunna göra mig glad. usch. egentligen är dehära bara jobbigt. .__.


Nu kom käre håkan på spelningslistan och spelar Minnen av aprilhimlen, ååh den är så bra <3

Och för er som inte upptäckt att håkan är bra så har ni verkligen missat en hel del!


Ta mig till kärlek, ta mig till dans, ge mig nått som tar mig någonstans!

Av Jenny - 29 december 2007 13:43

igår kväll var vi (jag, gurra, jokki, elina, cia, olivia) och spelade spel hos jokki, men vi pratade också.


Vi kom in på allt möjligt, men hur som helst kom vi in på miljöproblemen. Asså de är ju fan viktigt och ja blir så sur. USA står visst för 30% och sverige för typ inget (fast ändå gör vi ju de) och ja tycker att alla jävla egoistiska jävlar som bara bryr sig om pengar ska sluta att vara så egoistiska och tänka mera på miljön för annars kommer vi som är unga nu bara helt plötsligt dö.

Fan va hemst. Och USA kan ju verkligen ta och minska på allt. >,<


Och alla, ska bry sig i dethära. För om man tänker "men om bara jag kör bil mindre osv så hjälper de ju inte. (åsså kör dom fortfarande lika mycke bil)"

Och sen om alla tänker så så händer ju inget. Så sluta tänk så och gör nått istället.


Sen började vi prata om en massa hemska händelser som vi har hört från människor. Och usch nej, ja blev så rädd och ja som sover nere själv i mitt rumsom ligger bredvid hallen och ytterdörren -ja trodde aldrig att ja skulle kunna somna.

Men efter många om och men så somnade jag.


Nu ska ja iaf ner till Mändi och fika tårta och sånt gott efersom hon är födelsedagsbarn idag! ^)

Av Jenny - 28 december 2007 10:23

igår målade vi den vita väggen 2 varv. Den vita och den gamla vita färgen är olika. de kan ju gå och dö eller nå. Så nu måste vi kanske måla alla väggar i mitt rum som ska vara vita, eller så skiter vi fullständigt i de och låter de vara mindre tänt i mitt rum.


Idag blir de iaf att först fara till standen, träna med Linnis som äntligen kommit hem efter hennes umeresa ^) Sen ska vi även ta en titt i staden. Jag vill ju faktiskt hitta nå på rean x)  Nånting snyggt, eller så köper ja kanske nått som inte är på rea. Vem vet..?

Är ju faktiskt lite rik just nu ^) Dock vill ja ha domdära skorna för 500 och ett par jeans för 500 >,< Men att köpa båda dom blir nog inte alls.. O,o De blir säkert inget av dom heller..

Ska iaf kolla på nån tjocktröja på carlings och även dendära skjortan ja såg där som ja var påväg å köpa :)


Efter staden hade ja tänkt mig att fara hem och måla mera. Just nu har ja inte tränat på hela julen. oj oj oj..

Ska bli skönt att träna lite nu, men de blir aldrig speciellt seriöst när ja är i gymmet.. .__. höhö


föresten ska ja byta ut mitt jultrams nu mot nått annat mindre juligt.

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards