Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 12 december 2007

Av Jenny - 12 december 2007 22:08

tjao, kom nyss hem från Linnis -har sett heroes med Amanda och Matilda. ^)

Höhö, ja förstår fortfarande inte så mycke av den, eller jo. Men de är typ tjorvigt x)

Idag så idag på idrotten var de superkul, och nästa vecka ska vi också välja detta, eller jag och Jossan iaf ;D

Annars var de som en vanlig Onsdag, efter alla lektioner så var ja kvar ett tag umgicks me de människor som var kvar, sen kom gurri och ganska snart begav vi oss till staden, köpte oss middag (yoghurt+macka). Sen gick vi till hennes frissa eftersom hon skulle klippa sig (blev ursnyggt) där snodde jag en bild som ja kanske ska ge till frisören som ja hade tänkt besöka om en stund :p hö

Sen gick vi till kulturens hus och åt våran middag och sen till inpuls. Där träffade vi även Jokki Elina och Julia även dom skulle på Afro power dance.

På dansen gick de bra förutom att ja började må illa men fortsatte att kämpa på. Trodde helt seriöst att ja skulle spy när som helst. Men som tur var gjorde ja inte de.


Nu kom min mami och satte sig här och har en blodapelsin. Jag kommer att äta upp alla jag kan få tag i! mohaha


Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards