Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 13 december 2007

Av Jenny - 13 december 2007 21:03

häj.

Idag trodde ja att ska skulle missa bussen så ja skyndade mig asmega mycke, men icke. Ja hann och kom precis i rätt tid (typ).

Snoozade i 40 min innan ja klev upp, vilket är ett tecken på att ja var sjukt trött (vilket ja är just nu också).

På skolan tänkte ja göra min svenska grej (som ja även gjorde igår) men de gick inte bra, för ja va trött. Usch!

Sen fick ja även veta att de går vinterkräksjukan i våran klass O,o Därför spritade ja ner mina händer me de som Christer kom med.

Men de läskiga är att ja ända sen i Söndags till igår har ja fått kräckningar upp i halsen (vid olika tillfällen) och nej, ja är inte gravid.


Iaf så var jag med Gurra, Louise och Andre på lunchen (eller innan vi hade börjat) sen så skildes vi åt och ja gick till matteprov. Och hörochhäpna, de kändes som att de gick bra!

Efter de så åt min klass lunch (även jag), tomtegröt var de ju i skolan idag. Nog för att jag började må illa efter att ja ätit de! :O


Iaf efter de begav vi oss till stadsparken =Julkalendern! ;> höhö

Japp, våran svenska lärare ville se den me oss och då gjorde vi de, och de va fyskjuttsingens kallt. Men läraren bjöd på bullar och tomtarna och barnen va så söta. ^)

Efter detta så gick jag, jossan, martin och erik till stan. Någon letade byxor och andra jackor. Sen så fick vi så bråttom att ja inte han gå på toa och ja som verkligen behöövde kissa! Men som tur var kunde ja hålla mig ända till Antnäs!


På kvällen så fick ja äntligen se lite småa lucior och tomtar och nån pepparkaka! iiiihihi ^) -Var på Alvas luciatåg! Foton kommer läggas upp på bdb, men sjukt söta barn var de iaf!

Och ja har så ont i min kropp sen afron igår. Så nu får nån komma och massera mig på momangen!

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards