Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 6 december 2007

Av Jenny - 6 december 2007 18:41

Men yes, igår glömde ja nyckeln och busskortet i skåpet så när ja hoppar på bussen blir busschaffören typ sur och mumlar nått som ja inte orkar lyssna på och sen när ja kommer hem märker jag att min nyckel inte är i min ficka. Yes! :O

Då går ja över till Linnea eftersom dom brukar ha en nyckel hos sig som går till vårat hus. Men icke de, utan den har ju jag för att ja tappat bort min andra, fast nu ligger ju den i mitt skåp på skolan.

Jag stannar hos Linnea och ringer till mamma, då får ja veta att hon kommer hem sent för att hon ska åka skridor efter sitt jobb. Då frågar ja om pappa, nej vet du han jobbar till 10. Simon då? Men han brukar ju sluta vid 5 domhära dagarna.

Jaaaaa, min lyckodag!

Jag får iaf äta hos Linnea och de är trevligt och bra.

På kvällen var vi i G-stan.


Idag var en bättre dag än igår. Men orkar inte skriva om den. Tog iaf hem nyckeln och busskortet.

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards