Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 8 december 2007

Av Jenny - 8 december 2007 23:43

Och nyss lämnade Gurra och Ville mig. Vi hade trevligt ikväll vi me! :)

höhö <3

Dessutom har jag fått nå sting av julen nu, lyssnar på en massa jullåtar.. ^)

Orkar jag mig på ett mer avancerat inlägg nu, hmm, nej. Detta får räcka för ikväll.


Fast föresten, till er alla som svarat på min omröstning. De är jättekul att ni röstar, men ja tycker de inte är bra att 'dåligt' är en av dom högsta. De borde inte vara så, även fast jag själv inte har så bra självförtoende så tycker ja att ni andra borde ha de. För ni är bra!


Tack och hej för mig.

Av Jenny - 8 december 2007 16:48

tjosan, igår så blev de så att ja såg idol med Gurra Linnea och Ville, Såg dock bara tills de slutade första gången. För sen så skyndade ja och Linnea oss som svin för att vi skulle hinna med bussen som gick 21.37 Men kom cirka 21.47 (eller kanske senare). Men ja hade på känn att vi inte missat den när vi kom dit en minut efter att den skulle gått ^) ihihi

Och varför vi tog bussen till stan var för att vi begav oss till Mattias till hans brors lägenhet och sov där. De va trevligt.


Idag så vaknade vi ganska sent och hade missat julkalendern ;> höhö x)

Jag var iaf jättesugen på frukost, men Linnea sa att vi skulle vänta till Mattias hade vaknat, ja gick me på de efter lite omständigheter.

Vi for hem med 14.00 bussen.


Jag har även idag haft världens skitigaste hår och ja gick och skämdes. USCH jag hatar smutsigt hår. >,< Så när ja kom hem duschade jag och medans de va Sammis och Alvis här och ville leka med mig. Efter ett tag orkade jag inge mer så dom fick gå hem men tvingade me mig ner till dom, där hjälpte ja samuel med hans pysselbok och sen såg vi v75 -bollan var ju me :)

Men de gick inge bra för henne. >.< Hon galopperade, och kom sen inte ikapp.

Nu ska ja äta middag, tjiingeling.

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards