Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 9 december 2007

Av Jenny - 9 december 2007 21:40

På dansen tränade vi till uppvisningen, som usch är imorgon. Men ja ska inte säga vart..

Efter dansen så skulle ja visst inte hem, utan ja skulle till Mormor och Morfar. Trevligt!

Där duschade jag och fikade.

Idag har ja hållit på att glömma mina vantar typ 5 miljarder gånger.. De började på dansmagasinet, och slutade me att dom ligger kvar hos Mormor och Morfar.

Fast ja ska dit och äta imorgon före dansen.

Pusstjing

Av Jenny - 9 december 2007 14:58

Idag har ja mest varit hos Amanda, men inte med Amanda :p höhö

De hela började med att ja vaknade riktigt riktigt sent, satte mig och åt frulle åsså plingar de på dörren. och de är ingen mindre än Samuel och Alva.

Dom kommer upp med overaller (stavning?) och Samuel vill spela kort. Ja ger med mig efter ett tag och vi spelar finns i sjön en gång.

Sen frågar jag; "Varför har ni fortfarande på er ytterkläderna?"

Samuel; "Jo, vi skulle fråga om du ville komma ut med oss till blåa gungorna?"

Jag; "Okejdå, kan ja väll."

Så då bär de av mot blåa gungorna som är ett dagis här nedanför mig. Där leker vi i snön x) höhö

Sen kommer Amanda ut och ropar att vi ska komma in, -vilket vi gör.

Då visar de sig att de är plättätning på G, jag äter där med dom och sen är ja där ända till halv 3.

Amanda är inte hemma för hon är i stallet, så efter som Amandas hus är som ett andra hem (nästan) för mig, så stannar jag kvar. Får mig en glass och bara är där. Rossi visar en massa hyperfina hus som kostar kring 14 miljoner, jo de har ju vem som helst råd me. Asså de är sjukt hur mycke ett hus kan kosta.


Nu lagar ja iaf till mat för aaaahhrrg ja. orkar inte förklara. Men de är sjukt jobbigt. Dessutom ska ja på dans idag och ja får åka själv med Cias mamma dit för ingen annan ska (eller julia fast hon åker bara hem). Men de blir nog bra iaf ^) höhö


:)

Av Jenny - 9 december 2007 00:07

Linnea och Jenny på ica. (dock är denna tagen 21/9)

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards