Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg under december 2010

Av Jenny - 30 december 2010 16:12

För en stund sedan har jag sopat en massa barr och torkat vatten.. Kan ni gissa vad som hänt och varför det ligger på vårt golv?!

Jo såklart hoppar katten upp i granen. Jag blev galen, och tänkte slänga ut henne, men fick inte tag i henne. Hon gömde sig under soffan och sängen..

Men nu är hon utslängd.. hehe

Måste ju straffas lite iaf! 


Idag ska jag laga Thaisoppa med morot och kokosmjölk. Åh det är så himla gott!! :) För att få lite mer matigt kan man stoppa i kyckling men de åt vi igår så idag blir det varma mackor till istället! 


Igår fyllde Amanda äntligen 18 år! Jag och gurra var på dagen och shoppade present åt henne och jag hittade även 2 kläder på rean! Jippi, en sak jag ska ha på nyår (blus som mamma kallar det).

Älskar rea!


När jag kom hem från stan hjälpte jag Amanda baka glutenfri äppelkaka som är så god (för att jag skulle slippa ta med eget fika så gjorde vi där), och chokladbollar. Kvällen var också hos Amanda och fikade och hade himla skoj!! :D 


 

Här är i höstas när hönsens hus höll på att byggas!

  

Och en av lill tupparna nu redan där var stor och nu är ännu mycket större!!

Av Jenny - 16 december 2010 13:59

Hej!

Jag har hunnit så mycket roligt sedan sist, se på småbarnen som sjöng lucia sånger hur fint som helst, Jokki har kommit hem och vi överraskade henne på flygplatsen, Hunnit vara med Alex och även med Sanna och Hanna! :D

Sen har jag även hunnit spela wii just dance 2 !!! Lätt de roligaste spelet på wii enligt mig! :p


  

Av Jenny - 13 december 2010 15:35

Hej, jag orkar inte riktigt skriva något just nu, men jag kan ju alltid visa en extremt rolig video! ;p

 Vi hörs! :)

Av Jenny - 6 december 2010 18:26

Hej! 

Nu är jag tillbaka! :)

Filminspelningen är över vilket känns både tråkigt och himla skönt! :p Har varit sjukt mycket jobb för min del. vissa dagar kring 14 timmars dagar.. Men de har gått fortare än man kan tro, när man har gott sällskap! :)

Jag har lärt känna många nya och har lärt mig mycket om kaffe.. (hehe nej jag skojja, men ändå.. jag har gjort det också!!)

Nu har jag hunnit vara ledig i 3 dagar och än så länge har det varit skönt, dock vet jag att jag väldigt snart kommer att känna mig rastlös om jag inte gör saker! Alltså typ imorgon.. 

Ändå har jag fått ett uppdragsjobb, för film pool nord med jossan och hålla i en workshop om jag nu fattat det rätt. Detta sker nu till helgen och  nästa! :) Ska bli roligt att jobba lite med jossan igen!! 


Sen då, ja de har ju hört av sig från time care pool så vi får se när jag hör av mig till dem och säger att jag slutat jobba.. Tänkte ju ta mig en liten "semester" så att jag inte dör! hehe x)


Till sist tänkte jag bjuda på ett roligt klipp! ;p har några på lager så detta kommer ni att få kika på när ni kollar in här ;)


  

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards