Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg under augusti 2008

Av Jenny - 30 augusti 2008 12:39

hohoo, jag sitter här nyduschad och väntar på Alex, han är på statiol och ska köpa något bröd och kanske yoghurt.

Föresten så blev de inte att hjälpa Fredrik igår för  han behövde inte hjälpen. Och jag som lovade att komma dit, dock kom jag aldrig dit. Känner mig dum fortfarande, dock känner jag mig ännu dummare mot Amanda och hennes vänner.  

Fy fan för mig alltså.

Nu kommer nog Alex snart så ja ska kila. TJING.

Av Jenny - 29 augusti 2008 10:19

Idag börjar jag sent. Väldigt skönt! :)

12.15 faktiskt. Men hellre hade jag nog slutat då än börjat.

Vi kommer att ha 2 lektioner sen kommer jag vara med Alex tills jag ska träffa Fredrik.

Honom ska jag då hjälpa med att ta ljud när han filmar. Usch.

Jag kommer säkert att göra fel, de börjar bli en alltför vanlig grej för mig.

Fy bubbland asså.

Av Jenny - 27 augusti 2008 18:58

Jag såg just klart p.s i love you.

Seriöst, den var helt söt. :')


Av Jenny - 25 augusti 2008 11:46

Hej, jag var nyss inne på min bilddagbok och upptäckte att jag skrivit några slags "dagboksinlägg" där.

Dom var helt sjuka och gamla, jag hoppas att ni inte råkat klicka er dit på något sätt för de var helt sjukt.

På ett hade jag typ damp på en busschafför + alla andra i bussen (? va skulle de vara bra för) sen så fanns de en massa andra konstiga inlägg som bara förtjänades att raderas.

Skönt att jag äntligen såg dom så ingen mer behöver utsättas för de hemska.

Av Jenny - 24 augusti 2008 23:09

Idag har jag haft snyggo besök.

De var trevligt och vi åt glass och myste på.

Jag har även blivit utklassad i kort också, dock blev de 4-2 och spelet var ju inte riktigt slut för någon blev väldigt dålig förlorare när min otur vänt till tur. ;>

Alex for med 19.13 bussen och då begav jag min till Jokki för en bit chokladkaka med daimgrädde eller något hette den. Supergott verkligen, dock var min magsäck liten och inte orkade allt med som tur var fast de andra magsäckar som kurrade lite mer efter deras bit som kunde äta upp min också. :)

Nu ska jag snart lägga mig. Jag är supertrött men kommer dock inte att behöva stiga upp tidigt eftersom jag börjar klockan 13.00, men fy tusan på skolan.

Jag är inte taggad.

Dock har jag haft en riktigt bra sista sommarlovsdag idag. :)

Av Jenny - 21 augusti 2008 11:25

Gissa vad,

Jag köpte SKOR igår. hihi.


Superkul kan jag bara säga.

Dock kommer ja säkert få återfall och hitta ett par andra snart bara för att ja alltid gör så.

Men domhära är ju as(!)snygga så skärpning på mig, jag ska inte bli less.


Amanda och jag köpte oss likadana fast jag bruna och hon svarta, bara för att dom är fetingsnygga. ;>


Igår var jag också på cirkus, de var helt feting-skillade katter med på den! Helt sjukt vare.


och just nu är jag hungrig och väntar på att Alex ska vakna idag. Vilket säkert dröjer ett tag till.. >.<

<3

Av Jenny - 18 augusti 2008 12:07

Igår var de precis en Månad kvar tills jag och Cia befinner oss i stockholm i globen och väntar på att Coldplay ska börja spela. Vi kommer att vara i exstas.

De kommer bli helt sjukt nice.

Kanske kommer en eller annan tår också. Bara för att dom är så sjukt brabrabra!


Hur som helst så satt jag och Cia i Lördags och pratade och kom på att vi är sånna loosers och även sånna virrpannor.

Jag har ett exempel som hände denna kväll.

Jag var helt säker på att Mamma kommit hem och att de var hon som var uppe i köket, jag hade till och med yttrat mig och berättat att jag tänkt säga något i stilen; "Visst är de mamma som är uppe i köket?" Men kom av mig mitt i de för vi kom in på något annat.

Hur som helst mitt uppe i allt så kommer Mamma in genom ytterdörren?!

och jag som var helt säker på att jag redan hälsat på henne och att hon kommit hem kanske för en timma sen.

Usch. allt var så läskigt.

Av Jenny - 18 augusti 2008 00:52

hohooo, nu sitter jag här igen och tänkte berätta om mina väldigt roliga och tråkiga nyheter och händelser.

Eftersom de gått nästan en vecka har jag hunnit med mycke.

Jag har badat i bodens badhus men Alex, de var superkul och allt var sådära bra tills jag såklart råkar klanta mig.

Men denhära dagen gjorde jag illa mig. För de var något ruskigt vasst i poolen och då skars en hel bit skinn av min lilltå av, jag började blöda skratta och var i chocktillstånd samtidigt. De sved och gjorde ont och badvakterna skrattade när de fick höra att jag gjort illa lilltån.

Men chocken slog till dom rakt i nyllet när min tå tittade fram bakom plåstret.

Okej, kanske inte men man kan alltid låssas, och än idag så har jag förbaskades ont i min tå.


Jag har varit på bio med Amanda (hennes mamma och hennes kompis mamma) och Gurra och sett Mamma Mia, jag tyckte den var bra. :) Superkul.


Idag har jag hälsat på och firat Mormor eftersom hon i Fredags blev 73 år. Jag spelade badbollsfotboll där med min bror, jag kan inte säga att de gick bra precis.

Jag har varit hemma gjort en massa nyttigt (enligt mamma) och hunnit tappa min mobil i väldigt blött och mycke vatten. Mobilen blev fungerande efter en timmes torkning och isärtagning i solen.


Nu tror jag snart att ja ska lägga mig i sängen med min kisse katt som redan ligger där och tar upp hela sängen(ja, jag har en väldigt liten säng och en väldigt fet katt) .


Föresten så har jag dolda talanger i pingis                            (ibland).

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards