Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 3 augusti 2008

Av Jenny - 3 augusti 2008 11:57

Och igår var de Lars Winnerbäck. Han är ju så otroligt bra!

Dock inte lika bra som Håkan tyckte jag.

Jag stog inte längst fram utan lite längre bak, men jag for runt som en boll eller något. Jag stog först åt vänster men sen helt plötsligt så stog jag mitt framför, de var helt sjukt konstigt ändå!

Sen så lyckades alla fetare människor kliva på min högra fot! Bara den högra och den typ dog. Jag blev skitarg för en gubbe stog på den aslänge och ja typ skrek av smärta men Cia drog loss mig!


Annars så såg jag på Those dancing days och där dansade vi massor. De var roligt.

Jag hann också tappa bort allihopa och de var jobbigt de också. Min mamma som upptäckt drogfiexit hade anmält mig och jag hade mig ändå en hyffsat lugn kväll. Men jag ville, så fett med mycke.


Jag ska fara och jobba om en stund. De känns jättejobbigt. Alla långa resor dit och allt hela tiden. usch!

Efter de får vi se om de blir att träffa Isa, de skulle vara trevligt. :)

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards