Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg under januari 2010

Av Jenny - 31 januari 2010 11:03

Tjooo, i fredags blev de fest och gud så kul jag hade! För det mesta och hela tiden lixom, började med att inte vara taggad alls till att bli på toppen humör.

Förfest hos Elina, väldigt roligt och äntligen vet jag lite mera vem alla de där killarna är som alltid bara varit namn..

Sen drog vi mot cleo och de skönaste var att vi kom in för halva priset alltså 50 -SÅ värt de!!

Väl där träffade jag min pojkvän och många andra filurer! :D

Dansade mycket gjorde vi också, och de konstigaste var att jag och Alex blev kvar bland dom sista.

Hemma hos honom var vi inte förrän 20 i 4... 

De som tog lång tid var för han och Patrik att få jackan, Amanda Lindberg var snäll och tog min lapp när vi stog vid jackorna. De var tur! Synd bara att inte killarna fick deras jackor samtidigt. Jag väntade i säkert kring en time eller mer, och de var tjockt med folk.

De var varmt och jag bestämde mig för att gå ut en stund med mina nylonstrumpbyxor, tabbe. Klockan hann väll bli över 3 när jag stod där ute och ville komma in, nej vakterna ville inte släppa in mig även fast jag bara ville vänta i värmen. Cp jag ville bara gråta.

Sen börjar några slåss utanför och jag står själv och är vettskrämd att hamna mitt emellan eller bli knosad. Efter det kommer Alex och jag brister i gråt ville bara hem. Allt var så hemskt. Dock var de en massa tjorv med en annan grej. 

Med stelfrusna ben går vi mot Alex och jag vill lägga mig i en snödriva och dö. De är SÅ KALLT!!! 

Nog om de,

På Lördag morgon får jag upp Alex vid typ halv 10 10 tiden. Kändes konstigt och jag var så jäkla nöjd, ;) haha


Jag klippte hans hår och vi for till mig för att åka skridskor men kände att de var för kallt och jobbigt. Skit lixom de hade varit kul!

Istället spelar vi lite wii och äter lite mackor, Alex somnar på soffan och jag är med mammas främmanden, ser på Robinson och när de far somnar jag i Alex armar. Han måste vaknat och flyttat på sig.. Jag var helt död..

     hej!

Av Jenny - 28 januari 2010 17:34

Hittade lite bilder från förra årets Elle gala, så coolt. Själv så var frisörs modeller jätte coola idag också. Har tagit bilder men är hos Alex utan sladd.


                 

Så himla coolt. Hade velat styla dem själv!! :D 

Av Jenny - 28 januari 2010 13:10

Hej!

Ja skolan som gäller för mig just nu, och så många andra också. Men jag är inte bitter. Har bränt ut filmer idag och skrivit religion på datorn. Ska snart på hårvisning i lärkan!! :D har kameran med och pepprar foton! :D jippi Linnea är ju med!!   Mitt dvd fodral! :D Har dock varit klart ett bra tag! x) Men vad tycks?

Av Jenny - 27 januari 2010 22:31

Chanel Spring 2010 Couture

Chanel Spring 2010 Couture

Chanel Spring 2010 Couture

Snacka om coolt!


style.com

Av Jenny - 27 januari 2010 22:20

Glömde ju berätta det mest tragiska på dagen..

I detta väder är de ju inte alls så himla otroligt men hur som helst så tänkte jag åka hem med 17.20 bussen, så går till norra hamn för att kliva på bussen. Där står de redan annat folk som väntar också. Klockan går och hinner bli halv. en kvinna börjar ringa Alviks trafik men får inget svar och när hon får det har hon kommit till Jämtland?! Tider går och jag ringer Alex han är inte hemma så dit kan jag inte gå, precis när jag pratat med mamma som säger att jag ska åka till mormor och morfar så kommer bussen. 17.47 YEsss, bara lite väntan där lixom.. 

Bussen hade fastnat eller kört ner i diket eller något så den kom aldrig. Så de kom en annan buss och hämtade oss frusna människor.

Av Jenny - 27 januari 2010 21:52

Såhär såg det ut när jag kom hem idag

Shopping! ;)


Idag har det hänt massor!!

När jag gick från skolan upptäckte jag att de var visst 13.30 jag skulle vara där så jag gick till Åhlens för att inte vara för långt borta och fördriva tiden. Där hittade jag en jättefin gardin!!!


  

Visst är den fiiin! :D En dröm för mig typ!! Rea och kostade för mig bara 36 kr!


Men när jag kommer dit (hade ju fått för mig att de var en timme senare men mobilen sa en annan sak) var jag ju en timma förtidig. Så jag fick gå iväg och komma tillbaka senare.

Under den tiden hittade jag mig mer saker.

   Tröja från Sisters för 25 kronor!!!


   Hm 99 kronor.


Sen gick jag dit och gjorde det jag skulle, nämligen berätta om mitt onda och hon kände och kollade på kroppen.

Efter det ringde Alexgubben och ville möta upp mig (han och Patrik skulle fika), vi möttes och de fikade och jag smakatde på Alex chokladboll (som han inte åt upp! :O) Jag lämnade dem med en puss!


Gick vidare, skulle ju kolal vidare för jag hade inte hunnit med det jag ville.

   Jeans 99 kr(!!!)  och lackleggins 149 kr från gina! 

   Ringar från hm 49 kr.


Oj så nöjd jag är med mina köp idag! :D Har även bestämt att dessa jeans blir återlämnade, eller de är upp till mamma vill hon ha dem så köper hon dom av mig! För de kändes inte riktigt bra..

   Annars har jag gått runt såhär idag! Kofta 75 kr från monki (rea!!)

  

Min nagel gick av väldigt konstigt!

Av Jenny - 27 januari 2010 12:36

Har just ätit lunch men just när vi tänkte gå och äta så börjar såklart brandalarmet. Skit vi som var så hungriga..

Så vi fick stå ute och frysa en stund innan vi fick komma in och äta. Ska nog börja bege mig mot stan nu och sen vidare till kvinnan.     

hittade föresten denna tröja igår men den är nog lite för dyr för att jag ska orka lägga pengarna på den.. Vad tycker ni om den?

Av Jenny - 27 januari 2010 11:46

Sitter just nu på skolan och har gjort massor med religion..

Bara jag och Martin som var här men för någon minut sen kom Johan också.. + ettor förståss! 

Igår var de serie titt hos Amanda, som nästan varje tisdag. One tree hill är himla bra alltså, man är ju så himla fast om man börjar se... inte bra.. ;) hehe


Är hungrig och vi ska väll snart gå och äta. Senare ska jag till stan för att köpa och titta, ska även till nevrolog (?) med ryggen och nacken och kolla om hon kan göra något åt det. Hoppas på de!!


Igår gick jag också på stan och köpte mig en stickad mörkblå kofta för 75 kronor, vilket kap alltså..

Idag är de SNÖSTORM och jag överdriver inte. Skitjobbigt och allt och blåsigt, på vägen till bussen hann mina kinder bli sjöblöta av tårår som sprutade pga blåsten. Blir det värre när man har glasögon? Såg iaf inget hur jag är gjorde..


  

Bytte byxorna igår mot ett par exakt likadana för de var nå fel på ena dragkedjan, men jag är så himla osäker på dessa alltså?! Vad tycker ni?

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7
8
9 10
11 12 13
14
15
16 17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards