Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 1 januari 2010

Av Jenny - 1 januari 2010 23:36

Foto:

Åh, så himla fint! Barbent och allt. Jag längtar till värmen!


Ikväll har vi haft främmande här, fikat har vi gjort. 

Åh, när jag bestämt mig för något åsså vill nån något annat och försöker få mig att ändra på det jag bestämt får jag alltid så ont i magen och blir så himla orolig, typ orolig för vad som ska hända. Man märker att allt ändras, sura miner och min mage bara vrider sig och jag vill gå under jorden.


Har iaf letat upp mina favorithundar på internet igen undra hur många gånger jag tittat på dessa.. hehe. Åh dom är så himla fina. Kromfohrländer.

Jag vill bara köpa mig en hund nu! Så himla söta både stor som liten! :) 

Av Jenny - 1 januari 2010 18:21

Åh, nyår var så bra!

Allt var på topp och jag åt god mat med bra sällskap, såg fina fyrverkerier som Johan hade satsat pengar på, var med mina fina vänner och var med finaste pojkvännen. De var blandade människor som ändå gick så himla bra ihop. De var helt enkelt så jäkla skojj! :D

Förfesten var alltså jag och Alex som höll i, sen blev de stan och fyrverkerier som jag verkligen GLÖMDE att titta på. Sedan splittrades vi, jag Alex Felicia Patrik Linnea och Victor var de som var i lägenheten efteråt. Då var de väll inte sådär mega kul just för att jag vart så himla trött och frusen så jag höll på att somna. 

Men vilken mysig kväll och natt. Jag hoppas att 2010 kommer bli ett toppen år, och jag kan redan se några av höjdpunkterna! ;)

-Studenten

-Och i år blir det resor till olika ställen

-Massor med mys med vänner och pojkvän

-Jag tror att jag kommer att flytta hemifrån tillsammans med en underbar person

-Massor med fest och varma sommarkvällar


VÄLKOMMEN 2010!! :D

Bilder från nyår kommer senare när jag lyckats sno några av vännerna ;p

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7
8
9 10
11 12 13
14
15
16 17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards