Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 12 januari 2010

Av Jenny - 12 januari 2010 23:10

Jaha då var man hemma från basket och handling (dock för typ 1 timme sedan men ändå), basketen var riktigt skojj!

Mormor levde sig in som vanligt (hennes julklapp var att få se på basket och vi följde med) Jag levde mig också in hehe... Dock hade vi en kvinna ovanför oss som VERKLIGEN var med i matchen, hon skrek klappade så de ekade tjoade osv. Jag hade därför på mig luvan hela tiden för att de skulle låta mindre och jag inte skulle bli döv.. ;)

Luleå vann med 80-68!! YESS!! :D


Har dock fortfarande ont i nacken (fruktansvärt ont faktiskt och borde icke sitta här men väntar på tvättmaskinen..) har blivit insmord med 2 olika salvor har fetvadd över axlarna och de har tryckts lite där de gör så förbaskat ont..

Jag vill verkligen ha detta borta imorgon!!


Av Jenny - 12 januari 2010 15:49

Hello, sitter nu på skolan och väntar på mamma. Ska till mormor men allt med träning sket sig just för att jag fick sprängande huvudverk och ont i nacken och axlarna (det kommer alltså från min nacke..). Jag gick till skolsköterskan eftersom jag själv inte hade någon tablett, såklart var hon inte där.

Hon är aldrig där när jag behöver det.. Och då menar jag verkligen ALDRIG!! :O

Kom tillbaka och ville dö, Alex springer till jossan och sedan hem till hennes lägenhet för att hämta en tablett.. Hehe Vilken lyx!

Men de var verkligen något som jag behövde. Låg som en säl i stolen orkade inte heller flytta mig till soffan.. Hoppas på att de ska bli bättre nu.


Det är nu bestämt, jag och Alex drar till Tranås, i morgon får vi veta vilken dag det blir. Förhoppningsvis Torsdag med nattåget.. 

De ska bli skojj att träffa de där igen. Kommer att vara borta från 2 religionslektioner som jag känner är de största problemet. I morgon ska jag Erik och Johan ha möte om uf med Malin. Vi får se vad som sägs där..

Ha en trevlig Tisdag!

   Hubbe!

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7
8
9 10
11 12 13
14
15
16 17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards