Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 7 januari 2010

Av Jenny - 7 januari 2010 16:40

Idag hände de som inte fick hända (just idag) -jag missade bussen.

Jag skulle hem med 2 bussen dock var de inte riktigt helt planerat så kom på de typ 8 över och den går 10 över från loet alltså cirka 4-5 min bort.. 

Jag stog på andra sidan övergångsstället när bussen passerade mig och drog iväg. HELVETE ville jag bara skrika!

Jag blev så jäkla arg att jag bara ville lägga mig ner och gråta och slå i marken och skrika de högsta jag kunde. 

Jag blev arg på Alex som skulle iväg och jobba så jag skulle bli lämnad.

Jag blev arg för att de var 30 minus ute och jag gick ut i onödan.

Jag blev arg för att jag inte sprang hela vägen istället.

De förstörde min dag totalt! (för en stund)


De som gjorde min dag var en kvinna på inpuls som tappade bort lin spinning lapp och trodde att någon snott den, frågade om Gurra och Amanda hade tagit den men de hade de ju inte. Hon var så jäkla stressad och sen började en annan som hade skåp bredvid henne fråga henne om de. Då tror hon att hon snackar engelska med henne så hon börjar prata engelska och frågar om hon ska ta de på engelska istället. Hon med skåpet:"Nej alltså jag förstår vad du säger!?"

HAHAHA Alltså jag höll på att dö. Hon var arg stressad och jag var så himla skadeglad!



 Hårbandsgrejen var ju riktigt fin, dessutom fet diggar jag jackan!

Allt!!! :O Dock är väll koftan en favorit, SLUTSÅLD!!! :( Jag ska alltid vara efter..

Byxdress!

Jeans tyg så himla snyggt!

Hängslen kan de nog aldrig bli förmycke av. Så himla snyggt!


Allt ifrån hm! 


Av Jenny - 7 januari 2010 10:02

Alltså de är så himla många bloggare som är i Thailand nu eller just varit. Jag följer deras bloggar intensivt just för att jag också vill just dit. Till paradiset! Så jäkla mysigt och fint och allt. De som är tur för mig är att jag redan har bestämt mig för att jag ska åka dit, de finns lixom ingen återvändo, jag SKA dit och de är inget skämt. Har redan planerat att förmodligen åka dit nästa höst/vinter och spendera en tid där. Vem jag får med mig lär ju visa sig. :)

Sen finns de andra bloggar jag läser som handlar om just att de är med barn, hur de är osv. De är också så himla roligt att läsa eftersom jag själv vet att jag ska ha barn och jag tror dessutom inte att jag kommer att vänta så himla länge med just de.

Dock har jag planerat att skaffa hund innan jag skaffar barn. Jag har någon speciell kärlek till pälsdjur typ.. 


Oj SHIET!! Termometern står på -30.3 Hur ska jag klara mig idag? De kommer att vara ännu kallare ner mot busshållplatsen. Täckbuxor och riktiga vinterskor åker på idag ju!!

Av Jenny - 7 januari 2010 00:21

Åh, ikväll har jag varit med mina tjejer. De är så himla härligt! :)

Jag blir så himla glad. Vi spelade lite mario kart, pratade i massor, skrattade i massor, fikade kvällsfika och blev trötta. :p

Imorgon hoppas jag att spinningen slutar vara fullbokad för jag vill verkligen fara på den. Annars far jag bara på core och gymmar innan!


Jag ska dra mig mot sängen alldeles snart. Var ju trött för en timme sen också.. Hehe, men var ju tvungen att kika på lite bloggar. Beroende. Dessutom har man många favoriter tar de ju en stund. Sen hittar man nya hela tiden! x) hehe

Godnatt på er och Tack för de söta kommentarerna! :D Jag blir så himla glad!!

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7
8
9 10
11 12 13
14
15
16 17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards