Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 9 januari 2010

Av Jenny - 9 januari 2010 21:36

Alex sjal, själv tycker jag inte alls den ser märkvärdig hur här men på är den supersnygg!

Hur snygga är inte dessa? Hur fina som helst. Detta kommer bli ett måste i år för mig!! 

Alltså hur snyggt är inte detta bälte? Ni ser för 2 inlägg sen de igen fast med jeansshorts.. SKITSNYGGT! Jag vill ha de! Så himla enkelt också! :p


Dehär tycker jag också är sjukt snygga. Jag undrar om jag själv verkligen skulle passa i dem.. De är så tveksamt.. Men de var sjukt snygga på henne.


Hm-galen jag har blivit! Men erkänn att de har fått mycke snyggt nu till våren och sommaren. Man bara längtar dit nu..

Av Jenny - 9 januari 2010 21:09

Hello, nu är jag tillbaka! :D

Har nämligen mer fina grejer att visa.. 

Denhär var ganska cool, egentligen kanske inget för mig? Jag vet inte...?  (färgbilden)   (färgbilden) Guuuud så snyggt! Ge mig!! Svartvita var riktigt fint också!    Dessa jeans med skorna shiet. Alltså alltid samma modell.. Undra om de är att de bara är snyggt på henne då eller? 



Helgen har varit nice. Har fått mig ett halsband av my love och 2 klämmor som är så himla skönt att bara slänga upp de skitiga håret med! ;) 

Jag köpte mig själv en 

   

Sånhär! 


Alex köpte till sig själv väldigt snygga kläder som jag måste ta åt mig äran att hitta ;) hehe De blev för han 2 snygga skjortor (lila rutigsvart och svart vit långrandig) ett par svarta byxor inte jeans och inte manchester utan något annat men snyggt!! Dessutom en sjal svart vit rutig. shit het blev han! :D

Måste ju visa nån bild. skulle ju typ ha fotat oss tillsammans igår men de fanns ingen tanke på de juh..


Vi blev bjudna på middag av hans bror och flickvän sen spelade vi lite wii och jag blir bättre men dör ändå.. ;) hehe

Idag har vi fikat i Rutvik på fiket och inte gjort så mycke alls. När jag skulle hem följde jag mamma till Åhlens och fick mig ett par snygga strumpbyxor. borde ju faktiskt pröva och visa dem. :D De blir senare  eller imorgon!

Jag ska fan bli bra igen på att ta bilder själv och visa upp. För min kamera är de inte fel på direkt, de är mer jag som är felet! ;)

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7
8
9 10
11 12 13
14
15
16 17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards