Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 11 januari 2010

Av Jenny - 11 januari 2010 23:45

Efter att ha suttit här ett tag och kollat runt och fått klart saker till min film via msn, gjort lite galna snabbtänkta grejer så ska jag lägga mig.

Imorgon ska jag upp samma tid och som vanligt znooza i cirka 20 25 min innan jag väl kommer mig upp, stressa lite och sen inse att jag har ju inte så stressigt trotts allt... utan en hel kvart till jag måste gå.


Hur som helst imorgon blir det middag hos Mormor och Morfar och sen basket. Plus innan de träna själv och skola. 


Måste berätta en rolig sak som hände tidigare idag:

"Men jäkla balle!!" säger jag när de går dåligt i spelet

Alex gör något konstigt så jag lixom fattar något.

"Men alex, de där är ju inte balle, rumpan är ju balle!" säger jag HELT övertygad

"Ne...?" 

"Johooo,, eller vadå är du seriös?"

"Ja, vadå har du aldrig vetat de?" säger han

"Nee, jag har alltid trott att balle var lixom rumpan. De låter ju som de!!" 

HHAHAHAHA

HAHAHAHAHAHA

"ojj...."

Av Jenny - 11 januari 2010 22:13

Åh jag har precis räddat typ min värld!!

Vår dator kraschade för någon månad sedan och de äldsta bilder var så gott som borta eftersom jag glömt att stoppa in dessa på min bärbara hårddisk. Jag blev ledsen och tänkte hur fan ska de här gå?

Men till min räddning -JAG HAR HITTAT DEM!!! Vi hade dem sparade på en skiva och jag är så himla glad! :D

Bilden ovan är från den mappen som nu också är instoppad på min hårddisk.

Jag älskar bilder som för med sig minnen. De är bland de bästa jag vet! <3

Av Jenny - 11 januari 2010 12:10

  

Monki 500 kr


  

Monki 200 kr

  

Monki 400 kr


Dessa plagg skulle sitta fint i min garderob.. 

En tjej på nyår hade dessa fina leggins på nyår. Så snygga!!  

Prickiga var ju så himla söt!! Dock brukar Monki alltid ha förstora (för långa) tröjor åt mig. de räcker till knäna..


Kämpigt var det att kliva upp i morse och nu sitter jag på skolan, blir troligtvis så att jag inte får pengar till att hjälpa Alex med filmen.. Tråkigt, jag får sakna honom istället.. :)

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7
8
9 10
11 12 13
14
15
16 17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards