Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 13 januari 2010

Av Jenny - 13 januari 2010 20:35

   Något som är så jäkla snyggt är att ha så här, en fläta på sidan. Åh, jag försökte mig själv på en sådan idag. De blev ganska bra. Men eftersom jag inte har jättelångt hår så går de ju som sådär, men kom på ett sätt som den såg längre ut på något sätt fick jag för mig!!

Tipsade faktiskt linnea om att hon skulle ha de eftersom hon har långt hår. vi får väll se om hur de bli med de ;) ahha

Av Jenny - 13 januari 2010 20:18

Jaha, imorgon klockan 16.** (något) börjar jag och Alex vår färd mot Tranås i flera timmars tåg. Oj, tur som de är har vi fått sovkupe (gud så skönt).


Har dock fortfarande så jäkla ont i nacken axlar huvud så jag vill lägga mig ner och dö. De är hemskt och gör mig arg, arg på andra.. 


Idag var en händelserik dag, jag tog reda på massvis av saker, ringde samtal, var på möten sprang fram och tillbaka överallt, tränade och for till veterinären med min lärares katt som skulle kastreras. 

De låter så jäkla konstigt att jag lixom följde med min lärare för att hans katt skulle kastreras, men vad gör man inte för en katt i nöd. Stackars kisse! Men så himla söt! :)


Imorgon ska jag visa min film i bion för mina fina vänner och några andra (kanske). Hoppas ju lixom på att få bra respons!! :D hehe

     

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7
8
9 10
11 12 13
14
15
16 17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards