Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 5 januari 2010

Av Jenny - 5 januari 2010 18:57

Hej allihopa! :)

Nu sitter jag hos Alex som en nödlösning kan man väll säga! :p hehe Ska på en stund till amanda för lite fest och träffa människor, själv är jag chafför idag så jag skippar festandet och bara träffar folket x) hehe

Hade väll lite velat gå ut idag eftersom jag aldrig varit på stället. Men jag orkar inte riktigt, är inte sådär förbaskat festsugen ändå och gillar inte drickan alls. Verkligen inget!! Jag försöker varje gång hitta "min grej" med något nytt typ men får bara ont i magen eller tycker de smakar skit. hehe, jag mår ju ändå bättre utan så ikväll kör jag lungt! :p

Har ätit middag själv hemma eftersom hela andra familjen är bortbjudna på olika ställen. Kanske tar jag mig dit senare och hälsar på dem eftersom jag aldrig varít hem till deras "nya" hem. Flyttade nog in för något år sedan.. hehe

Jag hoppas iaf på en toppen kväll ändå! :D

Idag har jag mammas gamla kavaj, sjal och lackleggins, håret som en hästsvans och jag känner mig ändå riktigt fin idag. :)


Även fast jag nyss åt middag är jag hungrig.. Igen.. Tränade ju idag så jag behöver kanske mer energi.. Dock gick de bra att träna och de var väldigt skönt! :)

Hoppas ni får en toppen kväll hur ni än spenderar den! :D

 

Jag för ungefär 1 år sedan! kan väll inte säga att jag ändrats så himla mycke sen dess. eller?   

Av Jenny - 5 januari 2010 11:05

Hello!

Har en sovande pojke bredvid mig igen ;p hehe Jag har hunnit vara uppe och äta frulle och allt medans han bara sover. Igår började dagen med att dra mig upp ur sängen för att skjutsa pappa till Alvik och bussen där han skulle jobba. Vilket var halv 8.. De var riktigt kämpigt att stiga upp. :p Sedan när jag kommit hem, sovit lite mer och ätit frulle och så så for jag och Alex for till Wika Möbler för att jag skulle köpa denna Superfina!

 

Jag har länge längtat efter denna så länge, så himla fin. Dock skulle jag vela ha eget så jag köpte den hem till mig istället, nog för att jag kommer att ta med den är jag flyttar ut. ;p hehe

Sen for vi på storheden och kikade lite, gick in på rusta och köpte oss varsin fleecepläd för 40 kronor, min var svart med vita prickar (vilket var väldigt fin) och Alex köpte en med älgar på som var jättefin också! :)

Efter att i gått på ica maxi också för att köpa min efterlängtade varmkorv som inte alls var god for vi hem till honom. Vi skulle bli bjudna på midag ute och jag tänkte ju att de skulle bli ganska snart efter att vi kommit hem. Klockan var ju innan 14 när vi kom hem tror jag. Men där vid halv 7 tiden kom vi väll oss iväg och gick till corsica och åt gott. Proppmätta som tusan, nästan så att vi rullade hem.. Hehe

När klockan började närma sig 11 så skulle jag fara och hämta pappa i Alvik igen, Alex hängde på och vi fick hjälpa honom att städa bussen. Han hade även fått med sig en hel familjepizza och 2 cider och 1 öl. Hehe, ibland lönar det sig :)

Idag blir det träning på inpuls och fixa tll Gurras hår. Kansk tar även jag mig till Amanda på förfest dock bara ett litet tag. Eftersom jag inte ska ut. Men vi får helt enkelt se vad daen bjuder på.

Hoppas att ni får en fin dag! :D

Nu ska jag kolla på kändisbloggarna som är utomlands... FUSK!!

    Riktigt gamla bilder här alltså! :D

Första jag och Gurra, Andra Amanda P Linnea Jag Gurra! :)

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7
8
9 10
11 12 13
14
15
16 17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards