Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 17 januari 2010

Av Jenny - 17 januari 2010 10:19

Idag började dagen med att jag vaknade tidigt och visste inte vad jag skulle göra. Kom på att jag ville gå på en promenad! Jag gjorde de, klädde på mig och gick ner (alla sov fortfarande) och Ludde, hunden, snarkade så gott. 

Tänkte att jag måste ju ändå väcka honom för han kommer vakna förr eller senare när jag bökar på här. Så hunden vaknade och blev hyperglad, började skälla och jag kände ÅHNEJ!!

Men de var mer tur för då kom Alex Mormor och morfar upp och så fick jag ta med Ludde på min promenad. De var skojj, som min egen lilla vovve (fast ändå inte.. hehe)

Vi har ute kanske i en halvtimme. Nu tänker jag tvinga upp Alex så vi kan äta frulle nån gång.. Har rkat äta lite godis medans jag kikade här på Let´s Dance som jag missade men såg slutet.. 


Idag ska vi försöka oss på intervjuer! :) kram på er!

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7
8
9 10
11 12 13
14
15
16 17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards