Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg under juni 2013

Av Jenny - 20 juni 2013 13:46

Hej! 

Sommaren är i full gång utan värme och mest regn... 

Igår jobbade jag första dagen efter min "semester" mellan skola och jobb. Har verkligen varit skönt att få vara ledig och bara tänka på mig och Elvis. :) Har ju också fått veta lite resultat på uppgifter och tentor! Hittills har det gått som på räls och nu väntar jag bara på senaste tentans svar. Håll tummarna! 

Eftersom jag kommer jobba 75 % och fick igår schema för halva jobbtiden ser jag att det ser ut att vara riktigt bra tider! Är så glad att jag gör vissa val i mitt liv.


Idag regnar det och jag hoppas det slutar snart för jag och Elvis hade tänkt gå ut. Ska laga tomatsås senare, även bada och raka Elvis och handla inför midsommar med mamma (jobbar dock hela helgen men det känns ändå okej! Jag vet att Elvis har någon att vara med då det är helg).

La ihop tårtan tidigare idag och jag hoppas att den blev god för jag minns förra gången jag åt en sånhär så ville jag inte sluta äta för det var så himla gott. :) Jag hoppas på att få känna samma känsla nu. 


Nej nu är det dags att låta soffan vila, för vi ska ut i regnet. 

 

Jag har världens finaste hund. Kan inte förstå att jag valt så rätt! Vi passar så bra ihop. Det är så jobbigt att "lämna" honom bara då det är dags att jobba trots att jag vet att vi syns på någa timmar och jag får värsta välkomnandet. Min älskling <3

Av Jenny - 4 juni 2013 21:58

Oj vad skönt!

Sista tentan gjord och det kändes bra! Borde klara den tycker jag... 

Såg även att jag klarade min Hälsorapport. Så skönt! :) Fick riktigt bra respons så de var ju kul också. 

Nu hoppas jag bara på bra svar från resten av arbeten och tentor. Vill veta nuuuu.... 


Ledig nu iaf en vecka framåt vilket känns helt underbart! <3 Spendera tid med mitt hjärta! 

Idag tränade vi på att hoppa in själv i bilen! Snacka om att han fattar fort och tyckte det var jättelönsamt för det fans ju korv där inne! ;) Tror inte någon utan hund/djur vet hur mycket man kan älska dem. De förstår inte den villkorslösa kärleken som båda parterna känner til varandra. Tänk att Elvis tycker så mycket om mig att han hela tiden vill vara vid min sida, han lyder och gör det mesta som gör matte glad för det gör honom glad. Jag är hans favoritperson bland alla andra i hela världen! Blir man det minsta irriterad på honom går det över på en millisekund efter för att han charmar en med allt han gör. 

Han är min och kommer vara det ända tills döden skiljer oss åt, och det känns så sjukt bra. 


Nu är det läggdags för oss. Bara sista kvällspinken först! :) 

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards