Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg under april 2008

Av Jenny - 29 april 2008 19:41

Mitt manus skrivande har gått great. (:

Jag har iaf skrivit igenom de på mitt eget sätt en gång. Nu ska jag väll skriva igenom de på någon annans sätt..

Hur som helst har jag just duschat, vilket var superskönt :)


Men jag har upptäckt att de finns maassor med saker jag vill ha just nu. Ja tänkte till och med räkna upp dom! :p

  • En regnjacka med hello kitty på (den var snyggare än den röda och blå i formen)
  • 2 par jeans
  • klippa mig
  • köpa nått medel till håret
  • köpa nya solbrillor >.< (hittade ett par supersnygga)
  • måla väggen (men måste hitta en bild)
  • sommar..

Jag är ledsen att behöva säga att ja inte minns mera nu, men om ja kommer på något så skriver jag till de, håll utkik mina vänner.

Av Jenny - 28 april 2008 18:20

Visst är mitt nya bloggnamn (eller van man kanske ska kalla de, rubrik?) fint, peace love and ice cream!

Här sitter jag och äter lite bulla och ska om ett tag och promma me gurri, fast ja skriver manus nu. De är faktiskt liiiite kul när man har kommit igång lite. Men asså egentligen gillar ja de inte speciellt mycke.

Nyss kände jag att ja hade supermycke att skriva, men ja har helt tappat de.. :O

Tråkigt, hur som helst så är vi hemma imorgon för att skriva manus hela dagen lång, ja har fått en blackout och minns inte vad min huvudperson i filmen skulle heta så ja tänkte fara in och kolla på min synopsis imorgon, då tänkte ja också träna, men annars ska ja sitt amed detta manus.

Jag har ju faktiskt börjat utan att komma ihog namnet och de funkar ju, men kanske inte så superbra.. hehe........ >.<


Av Jenny - 26 april 2008 18:40

Idag va ja på stan, för nån dag sen. haha eller nej. igår inhalndade ja en väska för 10 kronor. Feting nöjd tjej!

Idag på hemmakväll hitade ja en bok som var en hel historia om ben and jerrys. muuuummssssssss!!!!!!!!!!!!

Ja gick även och sa att ja verkligen ville vara rik. (hittade 2 par jeans. ja MÅSTE köpa dom. :O Pappa, förstå lixom!)


Igår gjorde ja massor med knäppa saker >.<

Tappade bort människor, gav glassen iställe för pengarna till han på blå gåsen, skrek på ica när ja pratade i tfn me Erik och Gurra, råkade smälla ner tallriken i golvet men som tur var gick den inte sönder, hållde på att krama allihopa som tack för presenten åsså tänkte ja krama olivia men frågade henne; föresten presenten var den från dig också? och hon ba nae. Jag okej men du får en kram ändå, åsså vet ja inte va ja tänkte säga men råkade säga hejdå?! whaaat, va är de för fel egentligen. Haha, alla typ dog.

Jag stoppade också in ett plastfat i micron så att de började spraka och blixtra, lukta bränt, men som tur var va pappa där och öppnade den nästan direkt..

Plastfatet blev svart i kanterna på vissa ställen.

Nu minns ja inte mera, men ja har verkligen blivit superknäpp.. O,o

ja äter glass... höhö

Ikväll är ja me länihest.

Av Jenny - 23 april 2008 16:11

idag har jag varit sjukt lugn. Nästan så att de va jobbigt.

Ska iaf snart laga mat, men fick inte börja för simpa ba, nää, vänta lite. bara för att ja inte vill laga potatismos själv så tänker ja vänta så att han kan laga de och jag korven !


Jag kan också berätta för er att jag har fått ett objektiv i födelsedags present. åhgud. jag älskar de<3

Åååh, ja tror jag ska ta mig en slev med ben ans jerrys phish food. mumsi.

Av Jenny - 21 april 2008 16:30

tjao, just nu sitter jag och äter ben and jerrys (phish food). muuuummss!

Inatt sov jag hos jossan eftersom vi skulle vara på kulturens hus klockan 7 på morgonen och bussar för mig som går då? hmm najj.

Vi somnade efter 3. men trevlarns var de iaf! :D

Vid 12 grattade hon mig x)

På morgonen va ja lite sen till kulturens hus så jag sprang heeela vägen till kulturens hus, sen så de blev en jävla massa tjorv med vart ja skulle gå in :p

Ja fick massor med grattis sms, och ja säger bara tack så supermycke ni är så söta! <3 men ja har inte gratis mera så ja hoppas att ni läser hära.


Inspelningen blev bra, ja fick inte göra så mycke men de va roligt att kolla va som hände osv. :p

Hur som helst så hade jag en bra dag. igen :p


Av Jenny - 19 april 2008 17:28

Idag fyller pappa år. grattis (:


Inatt sov gulligurra hos mig, de va super jätte längesen.

Jag orkar inte berätta mer än att vi har ätit ben and jerrys glass. mumsi!

Nu är de middag!

Av Jenny - 17 april 2008 21:15

Idag har varit en sjukt bra dag, jag har varit skitangla hela dagen och allt har varit superkul.

Vi hade till och med nationella och de gick skit (tror jag), men jag deppade inte för de.

Detta var verkligen den bästa dagen på länge!

På morgonen innan skolan och bussen gick jag på en prommis, inte speciellt långt men 30 min var jag ute. Vi började klockan 10 så därför hann jag med att gå. :p

När ja kom till skolan hade vi Svenska, jag och Martin gick till museumet och undersökte lite, vi ska lixom göra en recention om en av utställningarna.

Lunch efter de, ja åt med gurris. great!

Nk, Engelska nationella och sen syslöjd.

Jag blev klar med min tröja men råkade göra en tabbe. Men kände att jag verkligen inte orkade göra om den. O,o -eftersom de funkar ändå. (:

Dagen har dock inte varit speciellt speciell men jag va på sjukt bra humör och de va sååå skönt.

tummen upp!

Av Jenny - 16 april 2008 21:38

Idag har jag jokki och elina varit på dansuppvisning, dom va så sjukans bra (:

superkul att se lixom! :D


Just nu sitter Amanda här och hänger, ja försöker läsa om ozonmen de går inte bra alls.

 höhö

Dessutom är de fett nice väder nu, ja blir skitanglaaa! Hoppas på sommaren nu (:

Ja skottar seriöst varje dag.. O,o höhö


Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8 9
10
11
12 13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards