Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 5 april 2008

Av Jenny - 5 april 2008 18:10

Jag tror inte att en ändaste ända kotte kan gissa vad jag hittade idag, därför ska jag berätta.

Men före de ska ja bara berätta att jag bakade idag, chokladmoussetårta med hallon den blev ganska god (:

Den va lätt att göra (ändå gjorde jag fel bara för att ja är så glömsk >.<) men tog lång tid men va ganska rolig faktiskt! :)


Hur som helst så såg jag en burk idag som ja tänkte, dendära var ju fin men mer hann ja inte tänka på de. Fast nu efter middagen så berättade jag om burken för mamma och då sa hon att hon inte visste va hon skulle göra med den och att hon kanske skulle skicka iväg den.

Nejjö utbryter jag medans ja håller på att ta ner den.

När ja fått ner den så öppnar ja locket och kan ni gissa vad som ligger där i?!

hm, nej.

Mina och några av simons tänder som vi tappat!

Jopp, mamma har sparat alla hon fått tag i. ;p

De tog lappar på eller i alla, jag läste på nästan alla men i en av påsarna så var det en lapp som ja såg att JAG hade skrivit ja började läsa och där hade jag skrivit ett BREV till tandfen när ja va liten! x)

HAHA

De stog att ja ville ha en 10 mer för att Simon hade fått de och sedan stog de; "p.s Du måste kolla så att jag sover innan du trollar. d.s"

jag tror ja dör xD

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8 9
10
11
12 13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards