Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 15 april 2008

Av Jenny - 15 april 2008 19:13

tjo, jag väntar på att bulldegen ska jäsa klart. (:


Idag var de skola, jag klippte nyheterna själv hela, fett nöjd tjej, hann klart också och de blev lite bra iaf så ja. Jag fick sluta tidigare :p

 När jag kom hem tog jag kameran för att de va så grymmarns nice väder och tog med mig Allis som sov, men så fort hon kom ut blev hon pigg.

Fett fin kisse.


Mina skor som ja köpte i örebro är också fettigt snygga. (:


Vi gick upp till ragge på baksidan, och han är ju bara för söt han också. Hoppar och skuttar och är så fruktansvärt gla.


Själv var ja k00ling med mina brills och dom funkade riktigt bra, efter de satt jag ute och gjorde min läxa och FICK DEN GJORD! fett bra jennsan!

Men dock har jag ju bara dessa 90 sidor kvar i nk;n att läsa till imorgon eller övermorgon.



Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8 9
10
11
12 13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards