Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 9 april 2008

Av Jenny - 9 april 2008 21:35

Idag var jag i skolan igen, bara för att vi hade nått jääävla nationella, men de gick hyfsat. De var engelska speaking.

När vi slutat och jag satt på bussen kom jag och tänka på min käre granne linnis som ofta brukar ha god ost (nej vi har inte god ost hemma just nu), jag frågade direkt om dom hade ost. Såklart säger hästen och gnäggar högt.

Jag bjunder mig dit på te och macka (som jag tog me). hm, javet fett snäll jag är ibland O,o

Förövrigt började jag läsa upp alla barn tp frågorna, linnea började smått hettsa (nästan inget) att jag inte fick läsa nå mer för att hennes hjärna är försmart så allt den hör tar den upp.

Så när vi ska spela tp så kan hon allt. egentligen borde ja sno hela spelet och lära mig allt och övervinna mästarhästen.


 Just nu hänger jag hos Mändi, hon pratar i min tfn så jag satte mig här och tittade lite på björnis. höhö

Alva gråter i sovrummet :S Jag undrar vad som händer..

Hur som helst ska ja dram mig mot hennes soffa. de är nog den skönaste som finns.

tjing

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8 9
10
11
12 13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards