Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg under maj 2014

Av Jenny - 23 maj 2014 07:32

Ibland får man prioritera sömn före träning. Efter denna halva vecka som gått har jag varit så trött!
Skoldagar med redovisning där jag har varit i slutet vilket leder till lite nervositet hela dagen och koncentration på vad de andra säger vilket ibland känns omöjligt.
Kvällarna har varit kurs eller annan hundig aktivitet som vanligt och idag ska jag och Akex till vår lägenhet och städa för nu kan vi börja flytta in!!! :D
Shit alltså, nu är det dags! Renoveringen är klar och det blev otroligt fint och ljust. Bytt 2 golv också vilket blev så snyggt! Längtar tills vi har alla lådor så jag får stöka fram och sätta in i skåp osv :) porslin måste man ju bara älska.

Nu har jag vaknat till liv igen efter nattens sömn så dags att gå ut med lillpojken <3

Bus med en storpudel vi går kurs med!

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards