Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg under januari 2010

Av Jenny - 25 januari 2010 11:02

Gårdagen bestod av jobb 9-15.30, det var både roligt och gick bra! :) 

Direkt efter det drog jag och Linnea in mot stan och Inpuls för träning i gymmet, sprang tränade armar mage ja.. hehe 

Den duscha och gå till Alex där jag skulle bli bjuden på middag men de hade redan hunnit äta. >.<

Men Alex satt ändå md mig när jag åt. :) hihi

Efter de drog vi en sväng och köpte godis sen hem till mig, såg lite tv, såg lite film pussades och myste. Åh vilken pojke jag har som ska sova så jäkla länge. :O


Vi hade ingen skola idag så vi ska istället fara till Alex farfar som jag aldrig träffat förut. Spännande ju! :D

Jag ska försöka banka liv i honom nu. Tjing

   

Av Jenny - 24 januari 2010 00:08

  

För någon vecka sen såg jag ett program på 2:an om denna tjej. Natalia Vodianova, det var faktiskt riktigt intressand, de var en dokumentär om olika människor och hon var med.

Så himla fin.

      

Verkligen fotogenisk.. 


Ikväll har det varit en bra kväll, och en bra dag också. Spenderats med Amanda mest! 

Först träning sen en snabbshopping men vi båda fick hem fina grejor från rea ;) Handla, hänga tvätt laga mat osv.. Så jag åt alltså där (skulle ju ändå ätit själv hemma så de var lockande). Vi har ikväll bara chillat med käre GulliGurra. 

Imorgon väntar jobb, träning och min älsklingspojke! :) <3

Av Jenny - 22 januari 2010 22:02

Pause..

Jag har röstat nu på Elin. (Egentligen för att passa på när de ändå går till något bra!) Jag hoppas verkligen hon går vidare, dessutom var det många andra som var riktigt duktiga. Och när de är dessa roliga danser är de extra kul att kolla på! :D


Har fått massage av mamma tidigare ikväll (gav henne också) och aj så ont de gör nu.. Skit lixom...

Hur som helst tar jag upp min träning igen imorgon, får inte slöa något mer. Har ju förlorat allt jag byggt upp innan så mycket vi har ätit.. :O


Hörde just på nyheterna att de finns de som fejkar att de är från unicf och annat som "ger" pengar till Haiti men tar dem själv. Alltså de är ju helt kokko i skallen, jag fattar de dör folk och de behöver all hjälp de kan få men då är de nån jävel som tar just de pengarna själv. De borde stämmas och få straff!!


  

Jäklar vad coolt! Men läskigt..

Av Jenny - 22 januari 2010 18:22

Har nyligen gjort klart en äppelpaj inför let's dance ikväll. Ska för första gången se ett helt program (är de planerat iaf). De var så himla skönt att komma hem även fast huset var ganska tomt med bara katten så hade jag de så bra.

Hälsade på min kanin också, de var ett sorgset besök. Han dog för precis en vecka sedan. Då hade vi kommit till Tranås och de var ett riktigt jobbigt besked och inte alls roligt.

Tror att det är dels därför jag haft sån hemlängtan..


   Jag har också saknat mina vänner så himla mycket. Allt hände medan jag var borta kändes det som..


Men nu är det bra och jag ska iaf vara med Gulli gurra imorgon som paxat mig. Gulligt värre tycker jag ;) Jag hoppas på att de andra fina flickorna inte har allt för stora planer och kan vara med oss också.


Har just gjort min riktiga betalning på internet bank. Så himla duktigt av mig och nu kan jag ju!! YES! Snart kan jag ALLT! ;) skojja... hehe

Av Jenny - 22 januari 2010 14:27

ÅH! Äntligen hemma! 

Det kändes verkligen bra när vi svängde ner i byn och sen in på gården och få låsa upp sin egen dörr.

Jag tänkte skriva mera men de får bli lite senare för nu ska jag gå och börja skära upp kyckling och grönsaker. Nämligen lagar jag kycklingtacos idag, en av mina favoriter! 

Av Jenny - 20 januari 2010 11:25

 Nu far vi!! :) (till "centrum")

  

Alex köpte med ett bälte hem men visste inte hur man knäppte de. Tog typ 30 min för oss sen kom jag på de när jag väl fick försöka, dock vet vi inte om de var rätt?!

   Nu åker vi hem..    Alex är söt och jag är en rishög. hehe  Hej!


 

Busar med ludde! ;)


 

Nej nu måste vi gå ut en stund! Hopp!


 

Alex hade ju med sig kameran och tog kort, jag försökte att inte blinka när blixten slog till!

 

 

Hittade istappar från taket som var vassa!

   Jag ville sticka Alex men han vart så himla rädd sen när jag väl tröck till gick den av. Åh jag som bara ville visa hur vass den var?!


     

Hahahahahahahaha 


   Här ser man inte så himla bra men både jag och Alex har blåsor i munnen som svider och vill döda oss. Vi kämpar emot dessa! Alex köpte en bedövningssalva så de inte skulle göra lika ont.

Jag fattar ju inte men testar, råkar suga in såndär i munnen också. 

Alex: "går och spotta ut de!!"

Jag: "Ne varför de, de var ju bara spott?"

Alex: "de samar ju så äckligt."

Jag går och spottar, känner hur de smakar "bläää"

Sen känner jag hur det börjar värka och halva munnen blir bedövad och de känns jättekonstigt! Haha

Av Jenny - 20 januari 2010 11:23

  

nya byxor som jag köpte igår! :)

Av Jenny - 20 januari 2010 11:07

Hej! 

Detta är den ända tiden (egentligen tidigare men fram tills nu också..) jag hinner/kan skriva något annars övertar Alex datorn och jag blir uttråkad..


Det hände så himla mycket bra saker igår att jag bara håller på att börja grina, vår resa blir av till Turkiet den 23 maj!!!! :D Åh de kommer bli bäst, med mina allra bästa vänner (synd bara att Amanda skippar) och jag är så himla lycklig som har er och jag vill bara säga tack! Ni är bäst! <3 Helt underbara!  


Alex släktingar var ju här igår, det var riktigt roligt och se alla igen för endel och för endel första gången.  Alltså att träffa 86 åringar som är klara i huvudet är så himla underbart, man får höra så mycket minnen och vad de har upplevt alltså, det är något som är Helt sjukt!

 

Alex jobbar..

   Jag ute med Ludde som inte kunde vara stilla för en bild.. hehe


  

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7
8
9 10
11 12 13
14
15
16 17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards