Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 20 december 2007

Av Jenny - 20 december 2007 19:40

asså numera är Antnäs invarderat av fjortisar. De är ju verkligen jättetrevligt.


Men iaf så ska ja försöka mig på en massa julklappsköpt imorgon!

Och ja har ju dock kvar till alla förutom Amanda och Gurra, fast ja har fortfarande inte köpt klart till lillegurris så ja..

Ja kommer att bli pank, men de ska bli roligt ändå :)


Men just nu blir ja tvingad att se Tomten är far till alla barn som ja förut trodde hette Tomten har fart i alla barn. höhö, men iaf så vill ja inte bli övertalad för ja känner inte för att se den, ja är så grymmarns trött, dödamig. Men ja vet hur detta kommer att sluta, jävla bajs på mig, ja kommer att ta på mig domdära jävla skorna som dödar mig lagomt mycke, bara så mycke så att ja ramlar och slår mig -dödar mig aldrig alltså helt, och sen bege mig till gurra där vi ska se.

Vilket sätt dom än använder så går de nästan alltid att övertala mig (okej, dedära skulle ja inte avslöjat men ja hoppas att inte alltförmånga som känner mig läser min blogg, nog för att de är ju kul om personer som känner mig också läser ;>).

Föresten är ja grymmarns glad för alla 620 som har tittat på min blogg denhära månaden :D pussar till er <3


Men som tur är så började just idag jullovet. grattis !

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards