Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 18 december 2007

Av Jenny - 18 december 2007 21:49

(nu ska ingen tro att ja kan sjunga för de kan jag verkligen inte! utan detta är från en låt som så många andra också är. (För er som inte förstog)) 

Idag vaknade jag 07.30, eller okej, ja vaknade före för att min förbaskade kissekatt mjaouade så sjukans högt så att hon väckte mig och ja blev sur. Så jävla jobbigt att vakna innan när man har sovmorgon och allt >,<

Iaf så gick ja å duschade då och sen så började ja baka dendära kladdkakan som ja tänkte baka igårkväll efter att ja sett tv -men somnade som sagt..

Iaf så blev den klar kvart i 9 och min buss gick klockan 10 över, vilket var lite tragist, ja hade 15 min på mig att hinna allt, men hur ja nu bar mig åt så hann ja iaf :)

Träffade iaf lena på busshållsplatsen och de va ju trevligt att ha nån att åka buss med.

Kom till skolan och där var de avslutningsfika(eller julfika kanske de heter) De va trevligt, och Tommy hade fixat en lek som gick ut på att man tog en lapp (på lappen stog ett namn) och skulle sedan förklara denna personen utan att säga någon som; han, hon, inga bokstäver om namnet och så utan bara typ hur personen är och va den har gjort osv.

Ja tyckte de va ganska kul ^) höhö

Fortsatte dagen med att hela klassen var tvungna att hjälpa till med någon reklamfilm som Erik och Johan och Ida håller på me.

Ja iaf kameraman. ^) höhö


Sen så slutade vi kanske vid 1 (kanske tidigare) och då va ja tungen att vänta på gurreligurra som slutade 15.00 >,< fan också.

Men ja underhållde mig på skolan som vanligt, ofta är de alltid nån kvar :D hihi, idag var de iaf jossan (som drog före 2), martin, adam, lars, och ida som också drog efter ett tag.

Iaf så trodde ja min mobil pajjade också där ett tag just när ja som mest behövde den, men efter ett tag serru så fixade den sig :D Och just då ringde gurra och klockan var 3. (nej de gick faktiskt inte fort>,<)

På stan så hittade ja typ inget alls som ja ville ha och gurra gick ty såhära; "ja sånnahära är ju fina" och "de hära önskar jag mig". haha nej ;D men lite så ^)

Ja köpte iaf ett par örhängen till henne, dom va faktiskt supersnygga, ska nog köpa en till grej också fast de orkar ja inte förklara va de va ;>

 Gurris fick köpt en present till victor, supernice vare faktiskt :D

Iaf så kom mamma och hämtade mig vid halv 5, då bar de av till farmor, mjo. de var som vanligt där. (inga kommentarer)

KOm hem därifrån typ vid 21.00, då satte jag och mamma oss och såg julkalendern (fast christer hade redan berättat att lillapojken skulle börja se elfrid! så ja visste de hela tiden, men julis är fan bra ;> höhö)

godkväll!

Av Jenny - 18 december 2007 21:34

tjaaoo, igår så var de Måndag och tänkte göra ett inlägg från de.

Började 08.15, idag så hade vi filmlektioner och på dom så såg vi på paradise och mötet (endast klassen fattar typ, men skriver så ändå äääven fast ja inte orkar berätta) vi slutade iaf typ före 2, fast ja trodde ju dock eller ja vet fan inte va ja trodde, men iaf så missade ja 2 bussen OCH 3 bussen som ja satt och väntade på :O Men ja behövde iaf inte vänta själv för Johan och Filip var kvar på skolan vilket va bra. annars vet ja inte vad ja hade tagit mig till, eller jo, ja hade nog lagt mig och sovit kanske ^) HÖ! Kanske inte för så hade ja ju missat bussen O,o -vem vet?

Iaf så åkte ja hem me 15.19 bussen. Träffade gurris på bussen och de va ju trevlo, vi bestämde att vi skulle traska på stan nästa dag (idag alltså) och söka oss juliklappar åt varandra.

Iaf så gick ja hem från bussen sen och då stacka Amandis ut sitt huvud från dörren och ropade på mig, ja traskade in till henne, blev faktiskt kvar där hela kvällen, ja åt middag (tacos -vem kan motstå de?), stannade ända till halv 10. Under den tiden hade vi hunnit busa rejält jag och alva, hon va en riktig buse. På kvällen blev samuel också buse annars lekte han med Filip som också var där. haha :)

På kvällen blev de tv och ja somnade vid tvn, men vaknade till och la mig i sängen iställe. godnatt.

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards