Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 15 december 2007

Av Jenny - 15 december 2007 15:55

idag ska jag berätta om min dag som alla dessa andra dagar ;> höhö


Eller, igårkväll var jag med Gurris, Elina och Jokki. De va såå trevlo :) Och de kändes som att de va grymt länge sen ja umgicks med speciellt Elina och JOkki! Men de va iaf kul, vi pratade om en massa och vi fikade också.

Ja kom hem vid halv 1 och då gick jag nästan och la mig på en gång.


Och då ställde ja väckarklockan ännu en morgon på 08.30 -skulle ju nämligen med 10.15 bussen i morse. Mot staden och inpuls. På inpuls gick jag på bandet i 30 minuter. Efter de duschade ja och gick sen till stan med Elina (även hon och jokki hade varit hurtiga fast jokki skulle och se på en match så hon gick) vi traskade runt och sen så gick hon och ja hörde att Mandis var i stan så ja begav mig mot henne och då blev de köpt en julklapp åt henne! ;) hööh

Vi båda tyckte om ett halsband me ett äpple på, så då köpte vi var sitt och ska ge de till varandra HAHA! jo, så är de faktiskt..

Åkte sen hem med Amanda, hennes pappa, samuel och alva. Då hade ja grymt ont i huvet. Men nu efter att ja ätit så är de super! :)

Men vet du hur duktig jag varit idag faktiskt! nej, de vet du inte och därför ska ja berätta att jag har gjort en av de sakerna ja fruktar mest! Jajjamensan du hörde rätt, och för att komma till saken nån gång så har jag faktiskt diskat idag! Det händer inte ofta, okej, de händer aldrig. Jag smiter som mest när de närmar sig diskning.

Men idag så sa mamma att ja skulle diska och jag börjar såklart "ååååhh":a mig, men sen när jag väl stog där och diskade gick de finemangen. Och om de inte varit för att mamma sa att de nästan ju inte var nå disk alls utan bara lätta saker så tänkte ja till min fasa, -jaggördet!


 nej, nu ska ja sno ett tooooyy av min bror x) hejrå!

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards