Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 11 december 2007

Av Jenny - 11 december 2007 19:26

hallå, nu sitter jag och pratar i tfn och skriver blogginlägg och lyssnar på musik samtidigt x) höhö

Det jobbigaste är att ja inte kan sitta spec nära datan för då låter de duttduruduttdurudutt :p

Idag var ja på skolan, började 08.15 till 14.00 Under den tiden hann vi kolla på allas regiövningar och även cara en film som typ jättemånga var med och blablabla, nej ja orkar inte berätta. :) Men i den filmen så musiken dom spelade var super skön :p


Fick iaf gå i min ensamhet och vänta på att spinningen skulle börja, och den började 16.30 vilker var lite jobbigt, men ja satt och störde Jossan ett tag (eller till 3) sen gick ja på stan. men ja hittade inget :O

Sen kom ja på att ja hade 2 mackor som ja tagit med mig idag för att äta dom innan ja tränade så död som jag var sprang (typ) jag till skolan för att hinna dit innan 16.00 för ja fick en konstig känsla över att dörrarna stänger 16.00 Men iaf så hann ja dit typ 1 min innan de sån tur hade jag ^)

Sen begav ja mig mot inpuls och väl där så var de spinning och core som gällde.

De gick bra förutom att ja på spinningen råkade sätta mig bredvid en kille som luktade så jävla äckligt. USCH!

och jag blev röd som en tomat som vanligt och mina ben gick typ inte att gå me efter för att ja, haha ja hade cyklat x)

Ja fick iaf åka hem me mami sen vilket var turiluur för ja hade glömt min mp3. :)

Nu kom Mandis, och hon har sorgliga nyheter (som ja fick höra för en stund sen) att en häst i stallet är död nu! :S USCH! för de me.

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards