Peace, Love and Ice Cream

Direktlänk till inlägg 13 maj 2013

pudel race

Av Jenny - 13 maj 2013 11:03

Jag har så lätt att börja med annat när jag sitter i plugget.. Som att blogga eller kolla andras.

Shit nu började det spöregna!! Hönorna kacklar åt de ;) haha 

Jag sitter i soffan och försöker ta mig för nå plugg. Men så fort jag råkar titta på nå annat är de kört ett tag och så håller jag på.

Tog sovmorgon till 8 idag, var dock ut före 6 men när vi kom in igen gick Elvis i säng och jag kände för att göra desamma! ;)


När vi sen vid 8 var ut och sen kom in fick Elvis lite hård mat att leka med men så började han plötsligt spy.. 3 pölar som jag torkade upp. Han spydde igårkväll också. Då tror jag det var på grund av ett ben han höll på tugga på. Jobbigt när älsklingen ska må dåligt. 


I lördags morgon for vi och mötte Anna och hundarna så de fick busa! :) Så himla kul och det gick så bra! :D De är i väldigt lika storlek nu vilket är toppen och de hade flera pudel race.;) Glömde bort att jag tagit med kameran så detta var i slutet då de var rätt lugna.

 

Bara Elvis som lyssnade på mig om att sitta still... ;) Bamse och Teddy är ju också pudlar men väldigt kortklippta så Elvis ser ut som en tjockis med sin päls men skulle han rakas är han riktigt spinkig. De syns då vi duschar ;)

 

Snygg killen väntar in oss! :D

 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 27 november 2014 13:12


Det var inte igår! Jag måste skriva av mig och idag är vekligen en blä dag. Jag är inte riktigt frisk, sitter hemma och ska plugga men hjärnan orkar inte med. Noll lust. Jag måste ut med Elvis som jag iprincip alltid ser fram emot men inte nu. Vi s...

Av Jenny - 23 maj 2014 07:32


Ibland får man prioritera sömn före träning. Efter denna halva vecka som gått har jag varit så trött! Skoldagar med redovisning där jag har varit i slutet vilket leder till lite nervositet hela dagen och koncentration på vad de andra säger vilket i...

Av Jenny - 11 april 2014 10:01

Och föresten, uppdatering om Honey så har hon verkligen accepterat oss, de har även accepterat Elvis men har såklart respekt för honom vilket han har för dem också :) Honey sover på oss (speciellt mig) hela natten och de kommer och äter direkt jag sl...

Av Jenny - 11 april 2014 09:49

Jag har blivit sjuk. Ont och svullen i halsen plus mycket täppt och snorig i näsan. Jag känner att jag verkligen inte vill vara sjuk nu, det är sista tiden på skidorna och jag vill kunna ta vara på det i mängder. Nu orkar jag knappt gå ut med Elvis...

Av Jenny - 2 april 2014 11:37

Hej! Just nu bor jag Alex och Elvis på malmudden tillfälligt för att sköta cookie och honey, Elinas katter ;) De som har det jobbigast är Elvis och Honey, Elvis med alla ljud -tack radio så de inte blir så jäkla tydligt och Honey hon sover mest...

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards