Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 18 maj 2013

Av Jenny - 18 maj 2013 10:11

Så var sommaren även här! :D 

Så himla härligt! Kan till och med gå i shorts och linne utan att frysa. De är grejer de.


Tentan igår var skönt att göra bort men om jag klarar  den denna gången vet jag inte heller... De får vi se men gick iaf betydligt bättre än förra.. Håller bara tummarna nu, ni också va?

Kvällen spenderades med middag på kyrkan?! Ja riktigt mysigt gott och roligt att sitta ute i solen och äta. Sen for jag på derby (hehe har lärt mig vad de betyder sen jag spelade M.I.G i stockholm förra/förförra året..Match mellan Alvik och Boden, Alvik hade de tills efter slutet, de hade gått 90 min och så gör Boden mål... 2-2. Jaja, de blev ju lika. Jag är ju trotts allt inte så insatt. ;) Missade första halvlek också men de vart lagom dos fotboll med tjejerna. Sen myste vi med te och kvällsfika här! :D


Har kommit fram till att Elvis behöver klippas så vi får se om jag ska på nå utstälning i sommar eller om jag skippar de för hans skull. Han blir så varm! Min älskling <3 

Har precis gjort klart kamratresponsen och ska gå ut igen, satt ute och åt frulle :D Med hatten på såklart. Fick nog lite solsting igår. Är helt fruktansvärt trött idag.. Känner mig helt slutkörd. De tar på hjärnan att plugga. 



Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards