Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 15 maj 2013

Av Jenny - 15 maj 2013 12:24

Igår vid 16 var jag och Elvis ute på en före middag prom, jag hade som vanligt stövlar, tjockjackan men väst och långtröja under, mössa, vantar och för ovanlighetens skull jeans till eftersom jag varit hos veteinären tidigare. 

Men detta outfit fick jag idén att jag kunde ju faktiskt springa lite när vi ändå var ute. Det största problemet var ändå stövlarna. De hade lätt kunnat bli en stukad fot och det hade jag aldrig förlåtit mig för men jag tog det försiktigt och Elvis var lycklig. sprang och gick om vartannat! Så himla skönt att "komma igång" med träningen. Kan nog inte kallas träning men det var faktiskt tur att jag hade stövlarna annars hade jag varit sjöblöd om fötterna då de är så blött i skogen vilket kunnat resultera i mer sjukdom. 


De var iaf en väldigt härlig stund vi hade tillsammans som alla andra stunder :)


Igårkväll efter pannkaksmiddagen gick jag mamma och Elvis ut för att gräva i potatislandet, snacka om att vi fick bra hjälp av lillen! Han grävde och grävde som om det inte fanns något slut och jorden bara sprutade. Han hade så roligt <3 Skulle dessutom gräva i alla hål som jag gjorde så fick aldrig göra ordentligt. 

När vi kom in blev det direkt in i duschen för att ta bort all jord på tassarna.

Nu gräver han i bädden och slänger omkring den lilla undra om han hittar något där?


Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards