Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 29 maj 2013

Av Jenny - 29 maj 2013 08:42

Känner mig rätt dålig. Ska plugga till tentan men tar pause heeeeela tiden. Och inte ut och röra på mig utan typ kolla andra bloggar.... braaaa! 

Dags för skärpning. För när jag väl kommer igång ibland då är det jobbigt at pausa! :) 

Vi har så otroligt fint väder här nu och jag vill inte sitta inne!!! 

Just därför kom jag på idag att om jag gör klart alla tentor och sen börjar träna på dem UTE för jag kan ju skriva ut dem! :D Toppen liksom!


Imorse var jag så kissnödig att jag drömde om de jättelänge men var för trött för att kliva upp och göra nå åt de. Alltid väldigt trött dessa mornar. Längtar så sjukt mycket till måndag eftermiddag nästa vecka. Då är skolan över! Vilken frihet! Dock blir de ju mest troligt knappt 1 vecka så börjar jobb... Men de ska jag nog fixa. Har ju inte haft inkomst sen snart ett år. 

Man kan ju fråga sig vad jag lever på? Men de är ju tur att jag för de första bor hemma! För de andra har jobbat mycket tidigare och inte är en slösmajja som gör sig av med pengarna. Väldigt tur att jag är som jag är ibland! ;) haha


Över till något helt annat (såhär håller jag på när jag pratar också, hoppar från de ena till de andra) så har jag så lågt blodtryck nu hela tiden! Kan knappt börja mig ner så svartnar de och huvudet känns så tungt.. Det är faktiskt riktigt jobbigt, fattar inte varför jag har så för jag äter ju typ hela tiden?!  

Nu när vi har det så varmt komer jag göra en kaffe frappe eller iaf iskaffe nån dag! De kommer bli lyyxxx! Har förberett och gjort isklumpar eftersom då jag tänkte göra en dag hade vi inte nå is.

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards