Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 23 januari 2008

Av Jenny - 23 januari 2008 20:29

Mitt kuriren horoskop för dagen;

Du vill helst slippa bort från den grå vardagen. Men skjut upp frestande inköp till en annan dag.


Jag har funderat lite, (även fast ja vet att de säkerligen är fejkat alltihopa) så för mig skulle detta antingen vara mina inköpta halstabletter eller min snickers som ja köpte idag.

Ja tror strångt på snickersen faktiskt.


Och detdära första stämmer nog också, ja skulle inte tacka nej till en resa till ett varmt utland just nu. <3


Och ja har hört och sett att de måste vara stoooorrea på G på stan eller nå. Alla kommer och köper tröjor, halsband, örhängen osv för typ 7 kronor :O

Men på fredag, då jävlar.


Måste tillägga att ja sitter och lyssnar på Håkis, de va tamigtusan länge sen. Han är värd ett hjärta <3

Av Jenny - 23 januari 2008 18:22

här sitter jag med tårar i ögonen, bara för att ja just nysigt.

ja sitter och grubblar på varför man nästan börjar gråta för att man nyser :O ja menar om nån har svaret är de ju bara att höra av sig! ;>


Hur som helst tänkte ja berätta att ja kommer bli fetto nr one!

Idag har ja ätit frukost 1 mjuk macka (vilket faktiskt är ovanligt eftersom ja inte brukar hinna de och de är inte speciellt gott, men idag var de gott för pappa hade nå gott bröd köpt!)

Sen så åt ja en banan innan våran idrott, vi hade hjärt och lungräddning med en äckeldocka som henne nått me A.

Efter de var det iaf lunch, köttsoppa, och de va ju som sagt ganska gott så ja tog till och med 2 gånger, nog för att ja inte åt upp allt men ja menar ändå, sen åt ja 5 MACKOR till den.

Sen har ja knarkat en massa halstabletter idag också.

Vi var på denhära teatern som Christer blablabla.. (orkar inte berätta, =är för tjorviga ord för lilla mig) efter de hade ja ont i magen med okänd anledning, ja gick me Jossan och Tommy till stan sen lämnade vi Tommy och gick själva, Jossan köpte sig te och sen gick vi till bussen på busstationen köpte ja mig en sånhära dubbel snickers, ja tröck i mig halva den på bussen.

Åkte hem och åt direkt när ja kom hem, mammas soppa och 2,5 mackor till den.

Sen så tvingade (okej ja överderv lite, han tvingade mig inte, men sa att ja skulle smaka) pappa i mig 2 timmar senare den maten ja egentligen skulle äta.

Då åt ja ju såklart ändå ganska lite mycke. (men ja kände faktiskt ingen smak. >,< Ja vet att de hade varit gott, kanske. Men är man förkyld så är man..)


Sen har ja faktiskt också ätit en knäck. Nu ska ja nog äta en banan bara för att de är så gott ;) höhö


Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5 6
7
8
9
10 11 12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards