Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 5 januari 2008

Av Jenny - 5 januari 2008 00:30

idag vaknade jag 12 :O, ja steg upp och upptäckte med fasa att ja skulle om 20 min gå till bussen, fara till stan och träna på inpuls med Linnea.


Ja skyndade mig som ett as och hann, dock skulle linnis inte med, vilket ja blev lite .__. på men de gick bra ändå, och ja tog ingen skada av detta. :)

 Ja for hem med 14.00 bussen, då for ja direkt till gurra, sen var jag med henne hela dagen. höhö

knasigflikka ;> jag bara skrattar åt henne när hon får sånnadära roliga ryck :D

kvällen var ja ju dock också med henne, vi såg The Holiday, den är så mysig! :)


Idag åt ja och min familj taaaaacos(imitthjärta)! :D mohaha (dock var inte mami hemma)

pappa; "ja tar fram kebab."

simon; "va? vi ska ju inte äta kebab?"

pappa; "kebab? oj, haha menade pepperoni"


pappa; "Simon, kan du värma ett hårt åt mig?" (vi pratade alltså om bröden)

jenny; "men kan du inte värma ett varmt åt mig då?"

simon; "ett varmt?"

jenny; "GAAAHAHAHAHA"

pappa; "hahhahaha"

simon; *ler lite tillgjort och värmer inte något bröd åt mig*


vem kan ja ha fått detta av, att ja säger en massa fel saker på fel ställen? x)

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5 6
7
8
9
10 11 12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards