Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg under januari 2008

Av Jenny - 23 januari 2008 18:22

här sitter jag med tårar i ögonen, bara för att ja just nysigt.

ja sitter och grubblar på varför man nästan börjar gråta för att man nyser :O ja menar om nån har svaret är de ju bara att höra av sig! ;>


Hur som helst tänkte ja berätta att ja kommer bli fetto nr one!

Idag har ja ätit frukost 1 mjuk macka (vilket faktiskt är ovanligt eftersom ja inte brukar hinna de och de är inte speciellt gott, men idag var de gott för pappa hade nå gott bröd köpt!)

Sen så åt ja en banan innan våran idrott, vi hade hjärt och lungräddning med en äckeldocka som henne nått me A.

Efter de var det iaf lunch, köttsoppa, och de va ju som sagt ganska gott så ja tog till och med 2 gånger, nog för att ja inte åt upp allt men ja menar ändå, sen åt ja 5 MACKOR till den.

Sen har ja knarkat en massa halstabletter idag också.

Vi var på denhära teatern som Christer blablabla.. (orkar inte berätta, =är för tjorviga ord för lilla mig) efter de hade ja ont i magen med okänd anledning, ja gick me Jossan och Tommy till stan sen lämnade vi Tommy och gick själva, Jossan köpte sig te och sen gick vi till bussen på busstationen köpte ja mig en sånhära dubbel snickers, ja tröck i mig halva den på bussen.

Åkte hem och åt direkt när ja kom hem, mammas soppa och 2,5 mackor till den.

Sen så tvingade (okej ja överderv lite, han tvingade mig inte, men sa att ja skulle smaka) pappa i mig 2 timmar senare den maten ja egentligen skulle äta.

Då åt ja ju såklart ändå ganska lite mycke. (men ja kände faktiskt ingen smak. >,< Ja vet att de hade varit gott, kanske. Men är man förkyld så är man..)


Sen har ja faktiskt också ätit en knäck. Nu ska ja nog äta en banan bara för att de är så gott ;) höhö


Av Jenny - 21 januari 2008 19:26

och här sitter jag och vänar på att duschen ska bli ledig för nej ja hann inte duscha på Inpuls eftersom ja inte änns han ta på mig nått annat än domhära slimmade byxorna som inte änns har helt långa ben (dom ska vara så faktisk).

Så om ni såg nån med slimmade typ piratbyxor (eller va de nu heter) och vitt lysande ben så var de nog jag.

Och ja de va superduperkallt. .____.


På inpuls var ja med gurris (linnea skulle också me men hon bangade ur pga albin) vi var på Pilates och Core.

Coreen hade ny koreografi ja vet inte ännu vilken ja gillar bäst. Kanske den gamla..


Imorse så var de superhalt åsså hållde Linnea på att ramla, sen så skulle ja visa Amanda hur Linnea hade gjort och just efter de så ramlade ja, blev typ supersnöig och linnea utbryter "Asså jenny hur lyckas du?" och de förstår ja inte enns själv.. O,o 


Idag så var ja me Jossan och redigerade dendära scenen utan ljud, och nu skojjar ja inte när ja säger att typ allt vi gjorde kronglade, och vi gjorde faktiskt inte speciellt mycke fel så de va som inte pga oss.

Av Jenny - 18 januari 2008 15:34

nu väntar ja på min segaste vän som ja (kanske) någonsin kommer att ha i mitt liv, alltså gurra! Hon ska göra min sällskap hära och äta innan vi ska dra oss in till staden.

Nu har ja snart väntat på henne i 30, kanske till och med 40 min på att hon ska komma, hon skulle ju börja gå direkt. Men ibland går de fortare än man tror, men oftast går de riktigt söligt x)


Till stan ska Amanda också med, och i stan ska vi träffa Cia och Josse, sen ska vi bege oss att fika. mums, vi ska nog sitta där hela kvällen hoppas jag :)


ja känner att ja just nu har grymt ont i huvudet, bläääää. men de ska nog gå över



Av Jenny - 17 januari 2008 15:44

ikväll gick ja ner till Amanda och hade verkligen bestämt mig för att endast verkligen ENDAST lämna dedära pappret åt Cia.

Men nej, de slutade med att ja var där en timma iaf.

Hur som helst så var Alva sådära supergo och ville krypa upp i min famn, även fast hon är ganska stor (ja menar hon är ju inte precis större än mig, så egentligen är hon liten) så var de så grymt gulligt och ja tycker vekligen om barn (visst vet ja att dom kan vara grymt jobbiga ibland men asså nej. Ja vet att ja kommer skaffa barn förr eller senare <3)

Av Jenny - 16 januari 2008 19:37

idag var de vanlig skoldag, något sorts oförberett prov i nk;n. bajs tror ja att de gick faktiskt. (jupps, omogna jenny är framme >,<)


Men efter skolan när ja väntade på den kära bussen ringde min vän Julia, de var trevligt för vi gick och fikade, vi riktigt tjockade oss för vi gick på 2 jo, HELA 2 fik! höhö

Först Wayne's coffee, och sen T.A

jag som glömt mina kära pengar är nu skuldig julia en hel förmögen het, eftersom min varma choklad, chokladbolle och päronpluppdricka kostade lite.

Ja måste även klaga på mig själv och säga till mig själv på skarpen att nu får du tamigfan gå och träna nån dag! När kan ha varit senast, hm, jo de ska ja berätta. Imorgon blir de en vecka. fettojenny gå och träna NU!

nej, men ja ska faktiskt på afron imorgon eftersom de är perfekt för att ja slutar 17.00 och afron börjar 17.30 (:

Av Jenny - 15 januari 2008 17:18

ja tänkte berätta om mina grannar idag,

för nu är de faktiskt så att en av våra närmaste grannar har just flyttat så att bara pappan bor kvar (dom ska tydligen bo särbo eller va de heter),

några andra grannar förlorade pappan i familjen pga canser i höstas,

några andra har 2 barn och 1 hund men väntar sig nu ett 3;dje barn (och detta är några av de sötaste föräldrarna jag någonsin sett),

några andra är ganska nyinflyttade och visar sig aldrig ute,

sen har just prick några flyttat in en bit bort i ett nybyggt jätte fint hus som står förnära vägen,

och jag tror att ett par har tagit bort sin hund som dom har haft i alla år som ja levat.


Igår visade jag en bild på Zac Efron åt Samuel och sa;

"Vad tycker du om han?"

samuel "Tycker du han är snygg?" (frågar han då mig med ett klurigt leende)

både jag och amanda börjar skratta även samuel då, efter ett tag får ja fram ett ja.

jo, samuel är grymmarns sötast, medans alva är så sjukans go, hon ska alltså alltid kramas och pussas ^)


Idag så vaknade jag (trodde jag ja) vanlig tid, alltså kvart över 6, men låg och znoosade till 20 i 7. Ja gjorde de vanliga, sen fick ja bråttom, klockan hann nästan bli 20 över innan ja var påväg till Amanda.

Nej ja hade inte änns hunnit ta på mig alla ytterkläder klart, ja springer till Amanda och tycker de är ovanligt ljust ute men tänker att ja inbillar mig, kommer dit och öppnar dörren, då kommer rossi (som har sett mig komma springande ner).

"Har Amanda gått?" frågar jag

"Va?"

"Har Amanda gått?" (säger jag som tror att hon inte hörde eller att hon fattar lite trögt idag)

"Men klockan är ju 20 över 8."

"Jo, javet men har Amanda gått?"

"Asså 20 över 8..?"

"va? nää, OJJ! hahahahah"

"Har du försovit dig?"

"haha jaa."

"Men när börjar du?"

"Kvart över 8, för 5 min sen."

"hahahahahaha"

50 poäng till jenny!


Av Jenny - 14 januari 2008 22:47

gaaahh, höhö ja orkar typ inte skriva nu och på ett tag känns de som. Ja har inget att berätta, eller egenligen mycke. Men ja orkar inte. Så ja ska ta en pause, vi får se hur lång den blir (ja räknar med typ nån dag högst).


Vem vet, dagen kanske bjuder på det mest intressantaste i mitt liv imorgon?


Hur som helst har ja bestämt mig för att köpa en ny mobil, ni vet ju kanske hur de är med mina köpt och görningar. Ena stunden säger ja att ja ska köpa de och göra de men andra orkar ja inte eller så blir de bara inte eller så har ja ändrat mig.

Men för er som vill veta så har ja haft min mobil superlänge nu x) höhö, den är risigast i stan.


idag utbröt denna mening ur min mun; "Asså fan, ja måste ju köpa en mobil nu på en gång så ja kan ha en bild på han som bakgrundsbild!"

Amanda asgarvade och sa att ja nästan var mer besatt än henne, men hon har så fel (; och ja ska definitift inte gå in på de. Listan blir alldeles för lång!

godnatt

Av Jenny - 12 januari 2008 01:32

now you're in the world
 


för alla som vill veta sitter ja här och just har ätiti upp min glass (vaniljglass med chokladsås) och samtidigt har ja sockerdricka i ena foten.

blä O,o

ikväll var ja me 3 andra flickor, vi såg en film. Alla blev vi lika irriterade för att killen var otrogen och sen ville ha tillbaka tjejen.

Dessutom ska ja inte sitta här och skräpa mera. Ja ska nog gå och sova snart.

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5 6
7
8
9
10 11 12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards