Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 7 juli 2009

Av Jenny - 7 juli 2009 15:23

Tjabbaaa!

Idag på morgonen eller 10.45 hade jag körlektion, vi tränade körning på landsväg. De gick bra och imorgon blir de rondells körning :p Fast de kan jag ju faktiskt hyffsat bra, bara att jag glömde blinka nästan varje gång jag skulle ut ur rondellen idag, skitirriterande!!! :O

Men jag kör ju faktiskt bubblan om jag inte sagt de, jag tycker de är rätt coolt ;p Fast jag tror att jag kommer att köra en annan bil imorgon, lite nervöst men de ska nog gå bra, hoppas den är lätttare att köra än bubblan, är så ovan vissa dagar?! Konstigt är de för ibland går de skitbra med kopplingen och idag gick de inte alls så bra ett tag.


Efter körskolan övningskörde jag lite i bergnäset och sen hem, åt lunch och gjorde ett till teoritest på datorn. De gick bra, bara 6 fel ! :)

Ikväll blir de riskettan, från klockan 16.50 vet inte hur lång den är? är de någon som vet de?

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards