Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 4 juli 2009

Av Jenny - 4 juli 2009 23:00

uppdatering,

Jag har haft mina 2 första körlektioner, det går hur bra som helst och jag är skitglad och peppad! :D

Jag har just kommit hem från Jokkis mysiga stuga, där vi tillblingat fredagskvällen natten och lördagen till typ klockan kvart i 10 eller något på kvällen alltså. :)

Igår hann vi bada och grilla majs och pinnbröd. Jätte mys och vattnet var riktigt varmt 20 grader och luften var mycke kallare. :p

Inatt sov vi dåligt och alla 3 jag jokki och gurra, jag är förkyld och trött. Men idag har vi fiskat trotts de lite blåsiga, kalla och mulna vädret, gurra for under fisket hem men jag och jokki fortsatte och de nappade 2 gånger för jokki 0 för mig ;/ Sen for vi tillbaka till stugan, åt lunch och vi har inte gjort speciellt mycke idag, spelat spel, sett lite tv, skrivit av recept, rott båt, ätit gott (!!!), lagat maten och efterrätten typ.

Men mysigt och lungt har det varit, och eftersom jag inte är så kry så har de ändå varit ganska skönt att ta de lungt.

Var egentligen meningen att vi skulle sova där inatt också, men båda hade nog lust att bege sig hemåt pga de dåliga vädret.. Men nästan gång vi far så då kommer de vara bra väder!


Imorgon fyller morfar år så då blir det grillning hos dem och jag tänker då köra dit, tror nån annan att de ska köra får dom ta en egen bil!! sådeså ;) haha

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards