Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 17 mars 2009

Av Jenny - 17 mars 2009 08:24

Hej, morgonen började som vanligt. Jag vaknade alldeles förtidigt, före 6 och försöker att somna om, idag var en sån dag som ja lyckas, till klockan 7. Yes..

Ja stiger upp och under morgonen har jag sysslat med att äta frulle, göra olika flätor på mig själv men de blev till slut bara en utbakad fläta på bakhuvet som snart kommer fara ut för att mitt hår vägrar vara i fläta på mitt bakhuvud?! Jag har också gjort situps och ryggups, duktiga jag, Packat matsäck, men fick packa upp igen för att de inte ska bli dåligt innan ja ska gå... kul.

Och nu sitter jag här och tänkte berätta min kärlek till mörkblått, de har slagit mig i huvet och jag bara älskar färgen! Förut hatade jag ALLA blåa färger på mig själv, men nu stortrivs jag i mörkblått, marinblått kanske de heter, ja vet inte riktigt. Men jag hatar fortfarande sånnahära vanliga blåfärger, jag är bara så otroligt FUL i den färgen!

Ni som känner mig vet vilken färg jag menar.. De är rent utav hemskt. PÅ RIKTIGT!! :O

Annars så är vädret skitamega bra, shiet vad glad jag blev när ja vaknade och såg att de var sol, och ja kände att detta är verkligen rätt dag för lite skrillo åkning. kuliiigt! :D

Nej nu ska ja gå och kika om ja kan ha tjocksockar i skrodskorna, vilket jag är 100 på att jag kan ha men måste kolla ändå för säkerhets skull.

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards