Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 18 mars 2009

Av Jenny - 18 mars 2009 19:44

Hallå, trotts allt så blev dagen super, vi gav oss ut på skidorna och skidrade som aldrig förr och åkte mördarbacken, inte Alex för han va en liten köttbulle och satt ner istället x) hihi gulligt var de iaf.

Sen fikade vi lite på våran altan och solade för de var grymmarns fint väder.

Nu har pojken åkt hem och jag har en Knäckpaj i ugnen, vi har ätit middag och mamma är inte hemma.

Igår var också en bra dag, med fint väder men dålig is, så vi gick istället, men de var lika roligt de me. :) På kvällen var vi hos Amandis och kikade på one tree hill och gossip som har kommit tillbaka efter ett långt uppehåll. Jag har nog egentligen tyckt de har varit ganska skönt. hoho

 Nu ska linnis komma och ja ska ta ut kakan. tjingen

Av Jenny - 18 mars 2009 09:30

Idag har jag hunnit mycke, varit ute och promenerat, gjort mer situps och ryggups, tagit det lungt läst tidningen väldigt noga för att de skulle ta lång tid och de visade sig att Johan var med i tidingen om filmen vi spelar in. Så i B kurirnen i början någonstans kan ni läsa om de, dock kommer artikeln lite väl sent..

Dagens frukost blev Verums drottningsbärs fil med banan, kiwi, solroskärnor, krossade linfrön och flingor. Tabben var att bananen var superäcklig så ja lämnade några skivor och att jag ör allergisk för kiwi så de började klia i halsen. Annars var de asgott. :)

Just nu väntar jag bara och är bara sur, kommer inte blir kul för den plutten att vakna till mitt sånthära humör..

Men shiet vad kul med så många komentarer, jag blir asglad och ska svara nu :D På era bloggar!

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards